Nowe otwarcia w Biesiadowie

Według zapewnień franczyzodawcy, kwota inwestycji w pizzerię Biesiadowo przy minimalnej powierzchni lokalu (czyli 70 m2), zaczyna się już od 42 tys. zł.
Czwartek
18.05.2017
Sieć Biesiadowo urosła o cztery pizzerie. Ile zostanie ich jeszcze otwartych w 2017 roku?
 

W tej chwili w całym kraju działa około 120 pizzerii Biesiadowo. W ostatnich miesiącach do sieci dołączyły cztery nowe lokale: w Rudzie Śląskiej, Warce, Ełku i Kaliszu. Ku końcowi zmierzają także prace remontowe nowego lokalu Biesiadowo w Strzelinie. Na początku wakacji planowane jest kolejne otwarcie, w Nowym Targu.
– Sieć rośnie w siłę. Jest nas coraz więcej, a otwarcia naszych lokali są jednymi z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń wśród lokalnych mieszkańców – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, franczyzodawca Biesiadowa. – Obserwujemy coraz większą rozpoznawalność marki Biesiadowo. Nasze pizzerie to miejsca budzące pozytywne emocje. Kojarzą się z dobrym jedzeniem, dobrą zabawą i ciepłym klimatem.

W 2016 roku sieć powiększyła się w sumie o 13 lokali. Na początku tego roku Wojciech Goduński zapowiadał, że w 2017 otwarć będzie 15 ze szczególnym naciskiem na południowe rejony kraju. Franczyzobiorca, który chce przystąpić do sieci Biesiadowo, sam powinien znaleźć lokalizację odpowiednią dla pizzerii. Najlepsze są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie itp. Lokal powinien mieć powierzchnię minimum 70 m2, choć optymalna wielkość to 100-120 m2. Wystrój wnętrza nawiązuje do tradycyjnej chaty góralskiej. Według zapewnień franczyzodawcy, kwota inwestycji przy minimalnej powierzchni lokalu (czyli 70 m2) zaczyna się już od 42 tys. zł.
– To nie są kwoty wyssane z palca – zapewnia Wojciech Goduński. – Franczyzobiorcy korzystają z wypracowanych przez nasze sieci zniżek jeśli chodzi np. o zakup sprzętu, zapewniamy im tanią, ale solidną ekipę remontową.
Nie ma opłaty wstępnej i marketingowej. Natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł netto i jest niezależna od osiąganych obrotów ze sprzedaży. W produkty, konieczne do przygotowywania dań z menu, franczyzobiorcy zaopatrują się w hurtowni, należącej do właściciela konceptu. Według zapewnień franczyzodawcy inwestycja w pizzerię (ta minimalna) powinna się zwrócić po 3-4 miesiącach.

Firma Wojtex jest właścicielem w sumie siedmiu marek gastronomicznych. Oprócz Biesiadowa to: Crazy Piramid Pizza, Western Chicken, Western Tortilla, Rybkodajnia, Coffeeloffee, Mangatto. Wszystkie koncepty rozwijają się we franczyzie.