Oferta Tu Polska jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych.
Poniedziałek
12.06.2017
Tu Polska zapewnia, że wie jak zarabiać na prowadzeniu lokalnego portalu. Do końca 2017 roku chce uruchomić ich 50.
 

TuPolska, sieć lokalnych portali informacyjnych, do końca roku chce uruchomić aż 50 portali na licencji. Do tej pory ruszyły dwa: tuWroclaw,com i tuŁódź.com. Poza tym firma posiada cztery własne serwisy informacyjne – Rybnik.com, tuWodzisław.pl, tuŻory.pl i tuJastrzębie.pl. – Propozycja współpracy, z którą wychodzimy, opiera się na zasadzie win-win. Kupując licencję na prowadzenie lokalnego internetowego medium informacyjnego, klienci otrzymują gwarancję dostępu do skutecznego narzędzia pozwalającego w krótkim czasie zbudować atrakcyjną dla reklamodawców i zachęcającą dla czytelników nowoczesną platformę. Portale zgromadzone w ramach sieci tuPolska bazują na autorskim, bezpiecznym systemie do samodzielnego zarządzania treścią, który jest efektem pracy doświadczonych specjalistów i bieżącej analizy szybko zmieniających się trendów – tłumaczy Wacław Wrana, członek zarządu tuPolska.

Oferta jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. Partnerzy ponoszą opłatę wstępną w wysokosci 6 tys. zł. Obejmuje ona kompleksowe wdrożenie portalu, szkolenie, uruchomienie i konfigurację systemu zarządzania emisją reklam, rekomendację systemu zarządzania relacjami z klientami portalu (CRM, uruchomienie i konfigurację modułu statystyk, uruchomienie systemu do wysyłki newslettera i mailingów, wsparcie przy uruchamianiu portali społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube), przekazanie podręcznika operacyjnego zawierającego opis funkcjonalności serwisu, wzory umów i szablony ofert reklamowych, a także wzory regulaminów konkursów.

W opłacie mieści się także licencja na organizację konkursu Człowiek Roku i Miss Lata, a także na realizację formatu wideo "Dziękuję, nie słodzę" – zapewnia Wacław Wrana.

Miesięczna opłata licencyjna wynosi 700 zł i obejmuje utrzymanie serwisu na serwerze, opiekę administracyjną i dostęp do wszystkich aktualizacji serwisu oraz systemu CMS.

Z kolei źródłem przychodów dla portali działających na naszej licencji są wpływy z reklam zamieszczanych w serwisie oraz eventów organizowanych przez wydawcę – mówi Wacław Wrana. Dodaje, że wielkość przychodów zależy od zasięgu i rozpoznawalności portalu oraz od potencjału gospodarczego miasta czy regionu.

Z naszych doświadczeń wynika, że na zyski z reklam mogą liczyć już wydawcy osiągający oglądalność na poziomie 5 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie – tłumaczy Wacław Wrana.

Założenie portalu informacyjnego może się opłacać zarówno w dużym mieście, jak i w mniejszych miejsowościach.

Nie ma reguły. Atutem lokalizacji dużych miast jest duży potencjał czytelników i reklamodawców. Zaletą małych miejscowości jest niejednokrotnie mniejsza konkurencja na lokalnym rynku medialnym – twierdzi Wacław Wrana.


Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020