Oferta Tu Polska jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych.
Poniedziałek
12.06.2017
Tu Polska zapewnia, że wie jak zarabiać na prowadzeniu lokalnego portalu. Do końca 2017 roku chce uruchomić ich 50.
 

TuPolska, sieć lokalnych portali informacyjnych, do końca roku chce uruchomić aż 50 portali na licencji. Do tej pory ruszyły dwa: tuWroclaw,com i tuŁódź.com. Poza tym firma posiada cztery własne serwisy informacyjne – Rybnik.com, tuWodzisław.pl, tuŻory.pl i tuJastrzębie.pl. – Propozycja współpracy, z którą wychodzimy, opiera się na zasadzie win-win. Kupując licencję na prowadzenie lokalnego internetowego medium informacyjnego, klienci otrzymują gwarancję dostępu do skutecznego narzędzia pozwalającego w krótkim czasie zbudować atrakcyjną dla reklamodawców i zachęcającą dla czytelników nowoczesną platformę. Portale zgromadzone w ramach sieci tuPolska bazują na autorskim, bezpiecznym systemie do samodzielnego zarządzania treścią, który jest efektem pracy doświadczonych specjalistów i bieżącej analizy szybko zmieniających się trendów – tłumaczy Wacław Wrana, członek zarządu tuPolska.

Oferta jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. Partnerzy ponoszą opłatę wstępną w wysokosci 6 tys. zł. Obejmuje ona kompleksowe wdrożenie portalu, szkolenie, uruchomienie i konfigurację systemu zarządzania emisją reklam, rekomendację systemu zarządzania relacjami z klientami portalu (CRM, uruchomienie i konfigurację modułu statystyk, uruchomienie systemu do wysyłki newslettera i mailingów, wsparcie przy uruchamianiu portali społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube), przekazanie podręcznika operacyjnego zawierającego opis funkcjonalności serwisu, wzory umów i szablony ofert reklamowych, a także wzory regulaminów konkursów.

W opłacie mieści się także licencja na organizację konkursu Człowiek Roku i Miss Lata, a także na realizację formatu wideo "Dziękuję, nie słodzę" – zapewnia Wacław Wrana.

Miesięczna opłata licencyjna wynosi 700 zł i obejmuje utrzymanie serwisu na serwerze, opiekę administracyjną i dostęp do wszystkich aktualizacji serwisu oraz systemu CMS.

Z kolei źródłem przychodów dla portali działających na naszej licencji są wpływy z reklam zamieszczanych w serwisie oraz eventów organizowanych przez wydawcę – mówi Wacław Wrana. Dodaje, że wielkość przychodów zależy od zasięgu i rozpoznawalności portalu oraz od potencjału gospodarczego miasta czy regionu.

Z naszych doświadczeń wynika, że na zyski z reklam mogą liczyć już wydawcy osiągający oglądalność na poziomie 5 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie – tłumaczy Wacław Wrana.

Założenie portalu informacyjnego może się opłacać zarówno w dużym mieście, jak i w mniejszych miejsowościach.

Nie ma reguły. Atutem lokalizacji dużych miast jest duży potencjał czytelników i reklamodawców. Zaletą małych miejscowości jest niejednokrotnie mniejsza konkurencja na lokalnym rynku medialnym – twierdzi Wacław Wrana.


Profil kobiety
Dominika Pronarska
dziennikarz
/1/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Pierwszy biznes dla 20-latka

Szanowni Państwo, osoby zainteresowane własnym biznesem w branży bankowej zachęcam do zapoznania się z informacjami w kwestii otwarcia placówki partnerskiej na zasadzie...

23 wypowiedzi
ostatnia 22.01.2019
Agencja marketingowa - czy warto?

Skoro jest tu mowa o marketingu, jako o kompleksowym działaniu, to może warto pochylić się nad propozycją firmy Vsweb. Firma jest młoda ale ma świeże pomysły na...

2 wypowiedzi
ostatnia 22.01.2019
Outsourcing to nie tylko oszczędności...

Przy prowadzeniu mojej raczej małej firmy dużo pomogli pod względem it ludzie z Omegi – itomega.pl. Mają fajne uczciwe warunki jeśli chodzi o koszty, poza tym...

6 wypowiedzi
ostatnia 21.01.2019
Drukarnia w Warszawie

a daj znać na czym chcesz drukować ten baner to będzie łatwiej doradzić :)

4 wypowiedzi
ostatnia 18.12.2018
Drukarnia w Warszawie

przykro mi, ale baneru nigdy nie miałam okazje drukować... :(

4 wypowiedzi
ostatnia 16.12.2018
Drukarnia w Warszawie

no to pierwsza drukarnia jaka przychodzi mi na myśl to Polimax na Nowoursynowskiej. Skontaktuj się z nimi i poproś o wycenę - mają tam atrakcyjne ceny więc pewnie...

4 wypowiedzi
ostatnia 16.12.2018
Drukarnia w Warszawie

Szukam drukarni w Warszawie, która za przystępną cenę zajmie się wydrukiem baneru. Zalezy mi też na tym, aby przez cenę nie ucierpiała jakość tego wydruku. Pomocy :)

4 wypowiedzi
ostatnia 09.12.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

hej a może spróbuj z nimi, są bardzo elastyczni i swoje nadruki możesz dać i zaprojektować i wielkości różne i sposoby montażu :)

45 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018