Włosi chcą do Polski

Jak sama nazwa wskazuje, Italiano Vero będzie serwować kuchnię włoską. I to właśnie prawdziwi Włosi stoją za tym przedsięwzięciem. W skład spółki, która chce podbijać polski rynek restauracyjny wchodzą m.in. Umberto Cenname z firmy Verace, które jest dystrybutorem produktów żywnościowych na Europę i Stany Zjednoczone, firma Ad hoc, dystrybuująca żywność we Włoszech, firma architektoniczna Interior, która aranżowała wnętrza blisko 4 tys. włoskich restauracji, znany producent mozzarelli Michele Asselti czy jeden z najbardziej znanych w Europie autorów receptur lodów Francesco Palmieri.
– Zrobiliśmy rekonesans we włoskich restauracjach, działających na polskim rynku – mówi Giammarco Gennaro, zarządzający firmą Interior. – Wiele z nich tylko twierdzi, że pracuje na włoskich produktach i serwuje prawdziwe włoskie dania. W rzeczywistości ma to niewiele wspólnego z prawdą.
Restauracje Italiano Vero mają powstawać w dużych polskich miastach, na początek tych liczących ponad 200 tys. mieszkańców. Pierwszy, własny lokal marki ma zostać uruchomiony w Warszawie. Pomysłodawcy widzą w Polsce miejsce przynajmniej dla 20 restauracji.
– Zamierzamy rozwijać się poprzez franczyzę, ale nie tylko. Szukamy też w Polsce inwestorów, którzy zdecydowaliby się wejść z nami w spółkę – dodaje Giammarco Gennaro.
ZOBACZ W KATALOGU










































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali