Pierogi w starym młynie

Franczyzodawca Pierogarni Stary Młyn szuka franczyzodawców m.in. z Zakopanego, Łodzi, Poznania, Gdańska i Szczecina.
Czwartek
14.12.2017
Pierogarnia powinna stać się rentowna najpóźniej w trzecim miesiącu działalności. Najlepiej otworzyć ją w marcu. Dlaczego?
 

Pierogarnie Stary Młyn można znaleźć w Toruniu (dwa lokale własne) oraz we Wrocławiu i w Bydgoszczy (franczyzowe).
– Mamy plany, by w 2018 roku otworzyć trzy kolejne restauracje – mówi Łukasz Kowalski, menedżer ds. franczyzy Pierogarni Stary Młyn. Najatrakcyjniejsze dla franczyzodawcy są mniejsze i większe miasta turystyczne. Idealne lokalizacje to starówki. Pierogarnie kierują bowiem swoją ofertę nie tylko do mieszkańców, lecz także do turystów – zagranicznych i krajowych. Miasta, w których franczyzodawca chętnie widziałby lokale ze swoim szyldem to np. Zakopane, Łódź, Poznań, Gdańsk, Szczecin.
– W jednym mieście mogą działać i dwa lokale, tak jak obecnie w Toruniu – mówi Łukasz Kowalski. – Poszukujemy franczyzobiorców, którzy będą się osobiście angażować w prowadzenie restauracji. Chętnie nawiążemy współpracę z małżeństwami, z osobami, które mają doświadczenie w zarządzaniu lub takimi, które np. prowadzą już działalność gastronomiczną, ale szukają nowego, sprawdzonego konceptu.

Idealny lokal na restaurację powinien mieć wielkość 250 m2, do tego potrzebne jest miejsce na ogródek letni. Szacunkowe koszty inwestycji to 2,5-3 tys. zł za m2, w przypadku lokalu nie przystosowanego do potrzeb gastronomii. Wstępna opłata licencyjna wynosi 17,5 tys. zł netto. Do tego trzeba doliczyć wydatek na indywidualny projekt technologiczny kuchni oraz aranżacji wnętrza, których koszt to 110 zł netto za m2. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 7 proc. od obrotu netto. Franczyzodawca m.in. przygotowuje model finansowy biznesu, wspiera licencjobiorcę w realizacji inwestycji, zapewnia szkolenia dla personelu, towarzyszy partnerowi podczas otwarcia i pierwszych dni działalności.
– Restaurację najlepiej otworzyć w marcu. Wówczas personel ma czas, by dobrze poznać specyfikę lokalu i przygotować się do sezonu, który rozpoczyna się długim majowym weekendem – radzi Łukasz Kowalski.
Pierogarnie powinny stać się rentowne najpóźniej w trzecim miesiącu działalności. Szacowany czas zwrotu z inwestycji wynosi od 1,5 roku do 2 lat.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kimchi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa