- W nieco ponad dwa lata działalności na rynku otworzyliśmy ponad 150 placówek franczyzowych - mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych Nest Banku.
Sobota
27.01.2018
W perspektywie kilku najbliższych lat mocno skupimy się na dalszym rozwoju naszej sieci – mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych Nest Banku.
 

Jaka jest strategia Nest Banku na najbliższe lata?
Jednym z podstawowych elementów naszej strategii jest zwiększanie widoczności Nest Banku w regionach i dostępności naszej oferty w całej Polsce. Zamysł ten konsekwentnie realizujemy, co widać po tempie rozwoju naszej sieci - w nieco ponad dwa lata działalności na rynku otworzyliśmy ponad 150 placówek franczyzowych. Ale to dopiero początek. W perspektywie kilku najbliższych lat mocno skupimy się na dalszym rozwoju naszej sieci, zwłaszcza placówek partnerskich.

Dlaczego bank tak mocno postawił na franczyzę?
Ponieważ wiemy, jak ważne dla rozwijania biznesu jest zaangażowanie w życie lokalnych społeczności i bliskie więzi w małych miejscowościach. Te kompetencje są w rękach lokalnych przedsiębiorców – naszych obecnych i przyszłych partnerów. Na tym polega siła franczyzy. Dlatego przedsiębiorcom działającym w regionach dajemy bardzo dobre warunki rozwijania własnego biznesu pod naszym szyldem.

Jakie to warunki?
W dużym skrócie to bezpieczeństwo i komfort w rozwijaniu biznesu oraz profesjonalne narzędzia do obsługi klienta w placówce i poza nią. Planujemy też włączanie do oferty kolejnych produktów, inwestujemy również w aplikację sprzedażową. Chcemy, żeby razem z nami pod skrzydłami Nest Banku nasi franczyzobiorcy budowali bank pierwszego wyboru dla polskich konsumentów i małych firm.

Czy to znaczy, że właściciel nieprędko sprzeda Nest Bank?
Nasz inwestor, fundusz AnaCap działa wyłącznie w sektorze usług finansowych i co do zasady inwestuje długoterminowo. Obserwacja innych banków, w które zaangażowany jest AnaCap potwierdza tę zasadę. Fundusz AnaCap bardzo mocno wspiera nas w realizacji strategii rozwoju banku. W perspektywie najbliższych lat będzie umacniał pozycję marki Nest Bank na naszym rynku. Jego długoterminowym celem jest systematyczne podnoszenie wartości banku poprzez budowanie jego konkurencyjnej oferty i silnej obecności w regionach. Jesteśmy na początku drogi do realizacji naszych celów, mamy skuteczny plan działania i dajemy z siebie wiele, aby pod naszym szyldem franczyzobiorcy budowali stabilne i prężnie rozwijające się biznesy.

Rozmawiał Łukasz Michalak