Propozycja dla doświadczonych

Obowiązki partnerów
Obowiązki partnerów / Partnerzy Onet.Mój Biznes są odpowiedzialni za sprzedaż produktów spółki i pozyskiwanie nowych klientów. Robią to na dwa sposoby: nawiązują bezpośredni kontakt z właścicielami firm, bądź posiłkują się Call Center.
Sobota
17.03.2018
Onet.Mój Biznes rozwija sieć partnerską. Chce współpracować m.in. z właścicielami biur reklamy.
 

Onet.Mój Biznes chce współpracować z partnerami, którzy już wcześniej prowadzili własną firmę w branży reklamowej lub na rynku B2B. Na wejście do sieci partnerskiej pokusił się m.in. Artur Jóźwiak. – Zdecydowałem się na współpracę z grupą Media Impact Polska, bo spodobała mi się ich oferta skierowana do małych i średnich przedsiębiorców. Miałem już doświadczenie w sprzedaży, jednak nie w branży produktów online – mówi franczyzobiorca. Do sieci Onet.Mój Biznes przystępują zarówno właściciele firm, którzy dysponują własnymi sieciami sprzedaży i pragną poszerzyć portfolio produktów, jak i ci, którzy dystrybucję naszych pakietów marketingowych traktują jako podstawową działalność. W gronie partnerów znajdują się również agencje reklamowe czy startupy bez ugruntowanej pozycji na rynku – stwierdza Maciej Marczak, kierownik działu sprzedaży SME grupy Media Impact Polska.

Zadaniem partnerów Onet.Mój Biznes jest sprzedaż produktów spółki i pozyskiwanie nowych klientów. Robią to na dwa sposoby: nawiązują bezpośredni kontakt z przedstawicielami firm, bądź posiłkują się Call Center. Jak wygląda to w praktyce? Klient zgłasza się do franczyzobiorcy z pytaniami dotyczącymi szczegółów oferty, i jeśli decyduje się skorzystać z usługi, wypełnia formularz zamówienia. Od tego momentu realizację zlecenia przejmuje centrala Onet.Mój Biznes. W gestii partnera pozostaje jedynie bieżący kontakt z klientem. – Poznanie rynku i produktów marketingowych w ofercie Onet.Mój Biznes zajęło mi trzy miesiące. Dziś prowadzę sprzedaż poprzez e-mail i przez telefon, organizuję również kampanie reklamowe – podkreśla Artur Jóźwiak, partner Onet.Mój Biznes.

Nowy partner działa w zespole bądź w pojedynkę. Zanim rozpocznie sprzedaż wraz ze swoimi współpracownikami przechodzi szkolenia produktowe i sprzedażowe. – Otrzymałem pomoc merytoryczną od centrali firmy. Dzięki temu nie musiałem posiadać specjalistycznej wiedzy w dziedzinie marketingu online, gdy decydowałem się wejść w ten biznes – podkreśla Artur Jóźwiak. Oprócz szkoleń franczyzobiorca otrzymuje projekty graficzne do produkcji materiałów promocyjnych. Ma też dostęp do gotowych formularzy, które udostępnia klientom. Mimo wyśrubowanych procedur sprzedażowych, twórcy Onet.Mój Biznes pozostawiają partnerom pole do popisu. – Jeśli franczyzobiorca chce urozmaicić pakiet marketingowy o własne usługi bądź produkty, może wyjść z taką propozycją. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły – podkreśla Maciej Marczak.

Franczyzobiorca otrzymuje prowizję od osiągniętych wyników sprzedaży (jej wysokość jest negocjowana indywidualnie i zależy m.in. od wielkości firmy partnera i liczby zatrudnionych przez niego pracowników).

Za projekt Onet.Mój Biznes odpowiada Media Impact Polska, która scala kampanie reklamowe i sprzedażowe wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska oraz Onet.pl. Franczyzobiorca Onet.Mój Biznes kieruje swoją ofertę bezpośrednio do właścicieli firm, którzy szukają sposobu na skuteczną promocję w sieci. Oferuje im budowę strony internetowej, dostosowanej do wszystkich urządzeń, na których będzie wyświetlana. A także dostęp do poczty mailowej wolnej od reklam czy narzędzia umożliwiającego wykonanie szybkiego połączenia do osoby, która przegląda stronę firmy. W pakiecie klient otrzymuje również wizytówki na Opineo.pl, serwisie z opiniami, oraz w serwisie Zumi.pl.


POPULARNE NA FORUM

Jak pozycjonować stronę internetową?

Samodzielne pozycjonowanie strony nie jest łatwą sprawą. Sama próbowałam ale niestety efekty były niezbyt zadowalające, więc w końcu po namowach znajomych zwróciłam...

77 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2019
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie zawsze należy zlecić osobom, które zajmują się tym na co dzień. Samodzielne działania mogą przynieść odwrotny skutek. Dlatego znacznie lepiej...

77 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2019
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Niby dobry pomysł, ale ta franczyza niczego Tobie nie daje, nie da się zarobić, ponieważ I tak większe firmy mają lepsze ceny, a to jest najważniejsze dla potencjalnego...

2 wypowiedzi
ostatnia 21.02.2019
Gadżety reklamowe - co zamówić?

U mnie super sprawdziły się brendowane soki owocowe i woda dla klientów. Prowadzę biznes dla klientów premium, więc butelki z własnym logiem robiły zawsze dobre...

92 wypowiedzi
ostatnia 14.02.2019
Szkolenia menedżerskie

Szkolenia to szczególny element w pracy np. handlowca, dobrze jest przyłożyć się do organizacji takiego wydarzenia. Nasza firma organizowała ostatnio szkolenie dla...

28 wypowiedzi
ostatnia 06.02.2019
Szkolenia dla handlowców - co polecacie?

Myślę, że nie ma tu uniwersalnego rozwiązania. Szkolenie dla handlowców powinno być dostosowane pod produkt, jak i również pod politykę firmy. Co więcej myślę, że...

43 wypowiedzi
ostatnia 06.02.2019
Drukarnia w Warszawie

a daj znać na czym chcesz drukować ten baner to będzie łatwiej doradzić :)

4 wypowiedzi
ostatnia 18.12.2018
Drukarnia w Warszawie

przykro mi, ale baneru nigdy nie miałam okazje drukować... :(

4 wypowiedzi
ostatnia 16.12.2018