Burgerownia w nowym miejscu
Rok 2017 marka Meat&Fit - Slow Food zamknęła liczbą ośmiu lokali. W tym roku otworzyła już dwa kolejne: w styczniu w Kłodzku, a w miniony weekend w Krakowie.
– Ten najnowszy znajduje się na krakowskim Kazimierzu. Jest urządzony w kameralnym i charakterystycznym dla Kazimierza minimalistycznym stylu. Pomieści jednocześnie 19 osób – opisuje Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy marek Meat & Fit - Slow Food i 7 Street. – W Krakowie nie było do tej pory podobnego miejsca, serwującego zarówno burgery mięsne w dietetycznej formie, jak i burgery wegańskie. Ze względu na turystyczno-rozrywkowy charakter okolicy do oferty dołączyliśmy też piwa rzemieślnicze Browaru Zamkowego Cieszyn.
Meat & Fit to sieć niewielkich punktów gastronomicznych typu bistro, działających w modelu kuchni otwartej. W menu znajduje się szeroki wybór burgerów (m.in.z grillowaną wołowiną, drobiem, wieprzowiną, a także wegańskich), sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno, mleczne shaki, kawy tradycyjne i smakowe. Koncept szuka franczyzobiorców w miejscowościach liczących od 20 tys. mieszkańców oraz w średnich i dużych miastach. Lokale można otwierać zarówno w galeriach handlowych, jak i w lokalizacjach przyulicznych. Inwestycja – według wyliczeń franczyzodawcy – wynosi około 60-70 tys. zł netto, w zależności od stanu technicznego lokalu.
– W tej kwocie ujęty jest już sprzęt. Ale można go też wziąć np. w leasing lub kupić na kredyt, wtedy można dysponować na starcie mniejszą gotówką – dodaje Łukasz Błażejewski.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3 tys. zł. Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa liczona jest w procentach od obrotu. Licencjodawca m.in. pomaga w wyborze lokalizacji i przygotowaniu projektu technologicznego dla bistro, zapewnia szkolenia dla franczyzobiorców i personelu, pomaga w otwarciu, a przez cały okres współpracy zapewnia wsparcie regionalnego opiekuna punktów gastronomicznych.
Na pierwszą połowę 2018 roku koncept ma już zaplanowane otwarcia kolejnych lokali, m.in. Sochaczewie, Siedlcach, Białymstoku, we Wrocławiu i Złotoryi.
– W całym roku 2018 planujemy otworzyć minimum 20 nowych punktów – zapowiada Łukasz Błażejewski.
W galerii i przy ulicy / Koncept szuka franczyzobiorców w miejscowościach liczących od 20 tys. mieszkańców. Lokale można otwierać zarówno w galeriach handlowych, jak i w lokalizacjach przyulicznych. ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Restauracja z japońskim menu
/27.11.2025
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali