Spacer w internecie
Spacer w internecie / Spółka Activ-Net, która jest właścicielem agencji fotograficznej Activ-Foto, od 2013 roku pomaga dużym i małym przedsiębiorstwom zaistnieć w internecie. Specjalnością Activ-Foto są usługi z zakresu street view oraz wirtualne spacery.
Sobota
24.11.2018
Na rynku franczyzowym pojawiła się możliwość współpracy z agencją fotograficzną Google.
 

Spółka Activ-Net, która jest właścicielem agencji fotograficznej Activ-Foto, od 2013 roku pomaga dużym i małym przedsiębiorstwom zaistnieć w internecie. Specjalnością Activ-Foto są usługi z zakresu street view oraz wirtualne spacery. – Umożliwiamy firmom zaznaczenie swojego miejsca w sieci, dzięki czemu te zyskują nowych klientów. Zaprojektowaliśmy dziesiątki stron internetowych oraz opracowaliśmy szereg strategii marketingowych. Wykonaliśmy także liczne usługi z zakresu street view oraz spacerów internetowych w technologii 360, które umożliwiają zajrzenie do wnętrza danej firmy – mówi Artur Hofman, prezes spółki Activ-Net.

 

Activ-Net w tym roku wystartowała z programem franczyzowym. – Gościliśmy na Targach Franczyzy. Oferta Google Activ-foto cieszyła się dużym zainteresowaniem. Mamy ok. 45 potencjalnych franczyzobiorców. My tak naprawdę nie chcemy sprzedawać franczyzy, tylko pozyskać partnera biznesowego – dodaje Artur Hofman.

Firma stawia przed franczyzobiorcą konkretne wymagania. – Musi być osobą otwartą i zaangażowaną, najlepiej z własną firmą i historią kontaktów biznesowych w danym mieście – mówi Artur Hofman. Inwestycja wynosi 75 tys. zł. – Franczyzobiorca wpłaca na wstępie 15 tys. zł. Pozostała wartość to sprzęt i samochód – szacuje prezes Activ-Net.

Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie ze strony firmy. Ponieważ istotna jest jakość usług, najważniejszym aspektem pozostaje dobrze wyszkolona kadra. Licencjobiorca ma zapewnione trzydniowe szkolenie prowadzone przez doświadczonych i profesjonalnych trenerów, wsparcie merytoryczne i techniczne, fachowe doradztwo, możliwość wyłączności terytorialnej w wybranym regionie. Franczyzodawca przekazuje też materiały reklamowe.

Ile franczyzobiorca może zarobić? Licencjodawca twierdzi, że w pierwszym roku może liczyć na 15-20 tys. zł dochodu miesięcznie, przy stałych kosztach na poziomie 5 tys. zł. W tej chwili firma ma podpisanych siedem umów franczyzowych.

 


POPULARNE NA FORUM

Pożyczka, kredyt na start biznesu

Hejka, myslę, że ciekawą oferte znajdziesz na portalu www.aasapolska.pl . Jest to o tyle dobre bo masz tam minimum formalności i niskie oprocentowanie. Jeżeli szukasz...

39 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2019
Gadżety reklamowe - co zamówić?

U mnie super sprawdziły się brendowane soki owocowe i woda dla klientów. Prowadzę biznes dla klientów premium, więc butelki z własnym logiem robiły zawsze dobre...

92 wypowiedzi
ostatnia 14.02.2019
Jak pozycjonować stronę internetową?

Odnośnie pozycjonowania, można zlecić takie pozycjonowanie poprzez coppywriting. Tego typu usługi świadczy chociażby Vsweb. Firma zna się na rzeczy i wie co napisać aby...

76 wypowiedzi
ostatnia 12.02.2019
Agencja marketingowa - czy warto?

Witam, Ja z czystym sumieniem mogę polecić firmę Vsweb. Nie ma dla nich rzeczy, których nie są wstanie załatwić czy zrobić. Naprawdę polecam ich usługi i marketing...

2 wypowiedzi
ostatnia 11.02.2019
Szkolenia menedżerskie

Szkolenia to szczególny element w pracy np. handlowca, dobrze jest przyłożyć się do organizacji takiego wydarzenia. Nasza firma organizowała ostatnio szkolenie dla...

28 wypowiedzi
ostatnia 06.02.2019
Szkolenia dla handlowców - co polecacie?

Myślę, że nie ma tu uniwersalnego rozwiązania. Szkolenie dla handlowców powinno być dostosowane pod produkt, jak i również pod politykę firmy. Co więcej myślę, że...

43 wypowiedzi
ostatnia 06.02.2019
Drukarnia w Warszawie

a daj znać na czym chcesz drukować ten baner to będzie łatwiej doradzić :)

4 wypowiedzi
ostatnia 18.12.2018
Drukarnia w Warszawie

przykro mi, ale baneru nigdy nie miałam okazje drukować... :(

4 wypowiedzi
ostatnia 16.12.2018