Spacer w internecie
Spacer w internecie / Spółka Activ-Net, która jest właścicielem agencji fotograficznej Activ-Foto, od 2013 roku pomaga dużym i małym przedsiębiorstwom zaistnieć w internecie. Specjalnością Activ-Foto są usługi z zakresu street view oraz wirtualne spacery.
Sobota
24.11.2018
Na rynku franczyzowym pojawiła się możliwość współpracy z agencją fotograficzną Google.
 

Spółka Activ-Net, która jest właścicielem agencji fotograficznej Activ-Foto, od 2013 roku pomaga dużym i małym przedsiębiorstwom zaistnieć w internecie. Specjalnością Activ-Foto są usługi z zakresu street view oraz wirtualne spacery. – Umożliwiamy firmom zaznaczenie swojego miejsca w sieci, dzięki czemu te zyskują nowych klientów. Zaprojektowaliśmy dziesiątki stron internetowych oraz opracowaliśmy szereg strategii marketingowych. Wykonaliśmy także liczne usługi z zakresu street view oraz spacerów internetowych w technologii 360, które umożliwiają zajrzenie do wnętrza danej firmy – mówi Artur Hofman, prezes spółki Activ-Net.

Activ-Net w tym roku wystartowała z programem franczyzowym. – Gościliśmy na Targach Franczyzy. Oferta Google Activ-foto cieszyła się dużym zainteresowaniem. Mamy ok. 45 potencjalnych franczyzobiorców. My tak naprawdę nie chcemy sprzedawać franczyzy, tylko pozyskać partnera biznesowego – dodaje Artur Hofman.

Firma stawia przed franczyzobiorcą konkretne wymagania. – Musi być osobą otwartą i zaangażowaną, najlepiej z własną firmą i historią kontaktów biznesowych w danym mieście – mówi Artur Hofman. Inwestycja wynosi 75 tys. zł. – Franczyzobiorca wpłaca na wstępie 15 tys. zł. Pozostała wartość to sprzęt i samochód – szacuje prezes Activ-Net.

Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie ze strony firmy. Ponieważ istotna jest jakość usług, najważniejszym aspektem pozostaje dobrze wyszkolona kadra. Licencjobiorca ma zapewnione trzydniowe szkolenie prowadzone przez doświadczonych i profesjonalnych trenerów, wsparcie merytoryczne i techniczne, fachowe doradztwo, możliwość wyłączności terytorialnej w wybranym regionie. Franczyzodawca przekazuje też materiały reklamowe.

Ile franczyzobiorca może zarobić? Licencjodawca twierdzi, że w pierwszym roku może liczyć na 15-20 tys. zł dochodu miesięcznie, przy stałych kosztach na poziomie 5 tys. zł. W tej chwili firma ma podpisanych siedem umów franczyzowych.

 


POPULARNE NA FORUM

Drukarnia w Warszawie

Szukam drukarni w Warszawie, która za przystępną cenę zajmie się wydrukiem baneru. Zalezy mi też na tym, aby przez cenę nie ucierpiała jakość tego wydruku. Pomocy :)

1 wypowiedzi
ostatnia 09.12.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

hej a może spróbuj z nimi, są bardzo elastyczni i swoje nadruki możesz dać i zaprojektować i wielkości różne i sposoby montażu :)

45 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Jaka drukarnia online?

Ja od dawna drukuje w AQRAT.pl. Bardzo fajna drukarnia, nie są online ale mają świetnych opiekunów, dopilnowują wszystkiego, doradza, poprawia pliki i mam zawsze wszystko...

45 wypowiedzi
ostatnia 31.10.2018
Jaka drukarnia online?

Ja jakoś nie mam przekonania do drukarni online, nie zawsze jakość jest dobra, wolę iść do sprawdzonej drukarni na mieście. Od razu widze co i jak itd.

45 wypowiedzi
ostatnia 30.10.2018
Reklama w social media

Oprócz social media warto również wybrać pozycjonowanie. Sama reklama w SM może nie wystarczyć, chociaż nie wiem z jakiej branży jesteś.

3 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018
Jaka drukarnia online?

Polecam wpisać w Google Web-to-Print Wizytówki,ulotki a już niedługo zamawiam u nich kalendarze a wszystko w korzystnej(lepszej na razie nie znalazłem) i to wszystko z...

45 wypowiedzi
ostatnia 03.10.2018
Jaki internet do firmy?

Kasia31 No niestety często jest tak, że te mobilne mają limit i nawet jak nie wzrastaja opłaty to zwalnia net do minimum. Kiedyś próbowałam i nawet maila nie mogłam...

7 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Długopisy, kubki, to już przeżytek. Teraz lepiej postawić na coś co oryginalnego. Może np. power bank z logo firmy?

91 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018