Pizzeria za małe pieniądze
Biesiadowo otwiera swoje lokale w przeróżnych lokalizacjach: zarówno w galeriach handlowych, jak i na osiedlach, w pobliżu akademików itd. Ten rok sieć zakończyła liczbą 118 pizzerii.
- W tym roku otworzyliśmy siedem lokali. Wynik jest porównywalny do liczby otwarć w latach poprzednich – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, która jest franczyzodawcą Biesiadowa. - Sądząc po ilości zgłoszeń o chęci podjęcia współpracy przewidujemy, że w kolejnych latach otwarć będzie jeszcze więcej. Pizzerie chcemy uruchamiać na terenie całej Polski, choć szczególnie skupimy się na zachodniej części kraju.
Wojtex specjalizuje się w konceptach o niskiej kwocie inwestycji. Według wyliczeń franczyzodawcy lokal Biesiadowa o powierzchni 70 m2 można otworzyć już za 42 tys. zł (to kwota minimalna).
- Często wprowadzamy też promocje, które pozwalają jeszcze obniżyć koszt inwestycji. Ostatnio był to piec do pizzy za 1 zł, dzięki czemu próg wejścia w biznes można było obniżyć nawet do 30 tys. zł – dodaje Wojciech Goduński.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł, licencjodawca nie pobiera opłaty marketingowej.
Dawca licencji doradza w wyborze lokalu, który powinien mieć min. 70 m2 powierzchni (a najlepiej 100-120 m). Wystrój wnętrza powinien nawiązywać do tradycyjnej góralskiej chaty. Wyposażenie kupuje się w hurtowni, należącej do Wojteksu.
- Obecnie barierą dla rozwoju branży gastronomicznej jest znalezienie odpowiednich pracowników. Franczyzobiorcy, którzy rozpoczynają przygodę z gastronomią, mają kłopot ze skompletowaniem personelu – przyznaje Wojciech Goduński. - Jednak nasi licencjobiorcy nie muszą zatrudniać wykwalifikowanych osób, posiadających doświadczenie w gastronomii. My zapewniamy pakiet bezpłatnych szkoleń, który pozwala na wprowadzenie każdego pracownika w zakres jego obowiązków. Oprócz tego gwarantujemy wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy. Przekazujemy partnerom sprawdzone receptury, zapewniamy także kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych cenach z własnej, firmowej hurtowni. Bardzo ważną kwestią są również działania reklamowe i marketingowe, na które kładziemy duży nacisk: przez cały rok prowadzimy kampanie radiowe, promocję w gazetach, działania w internecie. Systematycznie poszerzamy też menu W tym roku w naszych lokalach pojawiły się nowe potrawy kuchni polskiej czy nowe pozycje pizzy sezonowej.
Franczyzodawca twierdzi, że inwestycja w pizzerię może zwrócić się już po 3-4 miesiącach jej funkcjonowania.

ZOBACZ W KATALOGU





















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali