Pizzeria za małe pieniądze
Biesiadowo otwiera swoje lokale w przeróżnych lokalizacjach: zarówno w galeriach handlowych, jak i na osiedlach, w pobliżu akademików itd. Ten rok sieć zakończyła liczbą 118 pizzerii.
- W tym roku otworzyliśmy siedem lokali. Wynik jest porównywalny do liczby otwarć w latach poprzednich – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, która jest franczyzodawcą Biesiadowa. - Sądząc po ilości zgłoszeń o chęci podjęcia współpracy przewidujemy, że w kolejnych latach otwarć będzie jeszcze więcej. Pizzerie chcemy uruchamiać na terenie całej Polski, choć szczególnie skupimy się na zachodniej części kraju.
Wojtex specjalizuje się w konceptach o niskiej kwocie inwestycji. Według wyliczeń franczyzodawcy lokal Biesiadowa o powierzchni 70 m2 można otworzyć już za 42 tys. zł (to kwota minimalna).
- Często wprowadzamy też promocje, które pozwalają jeszcze obniżyć koszt inwestycji. Ostatnio był to piec do pizzy za 1 zł, dzięki czemu próg wejścia w biznes można było obniżyć nawet do 30 tys. zł – dodaje Wojciech Goduński.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł, licencjodawca nie pobiera opłaty marketingowej.
Dawca licencji doradza w wyborze lokalu, który powinien mieć min. 70 m2 powierzchni (a najlepiej 100-120 m). Wystrój wnętrza powinien nawiązywać do tradycyjnej góralskiej chaty. Wyposażenie kupuje się w hurtowni, należącej do Wojteksu.
- Obecnie barierą dla rozwoju branży gastronomicznej jest znalezienie odpowiednich pracowników. Franczyzobiorcy, którzy rozpoczynają przygodę z gastronomią, mają kłopot ze skompletowaniem personelu – przyznaje Wojciech Goduński. - Jednak nasi licencjobiorcy nie muszą zatrudniać wykwalifikowanych osób, posiadających doświadczenie w gastronomii. My zapewniamy pakiet bezpłatnych szkoleń, który pozwala na wprowadzenie każdego pracownika w zakres jego obowiązków. Oprócz tego gwarantujemy wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy. Przekazujemy partnerom sprawdzone receptury, zapewniamy także kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych cenach z własnej, firmowej hurtowni. Bardzo ważną kwestią są również działania reklamowe i marketingowe, na które kładziemy duży nacisk: przez cały rok prowadzimy kampanie radiowe, promocję w gazetach, działania w internecie. Systematycznie poszerzamy też menu W tym roku w naszych lokalach pojawiły się nowe potrawy kuchni polskiej czy nowe pozycje pizzy sezonowej.
Franczyzodawca twierdzi, że inwestycja w pizzerię może zwrócić się już po 3-4 miesiącach jej funkcjonowania.

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali