Znacznie więcej niż trampoliny

Na dobry początek / Marka Jump Planet w tej chwili posiada cztery, doskonale prosperujące parki trampolin w miastach takich jak – Opole, Łódź, Kalisz oraz Ksawerów.
Sobota
09.02.2019
Jump Planet już niebawem uruchomi całkowicie nowy koncept, który znacznie rozszerzy ofertę. Zdaniem firmy nowy projekt wyprzedza rozwiązania oferowane przez konkurencję.
 

Marka Jump Planet w tej chwili posiada cztery, doskonale prosperujące parki trampolin w miastach takich jak – Opole, Łódź, Kalisz oraz Ksawerów. Jednak dla właściciela firmy – Bartosza Śledzińskiego, to wciąż zbyt mało. Ambitne plany oraz chęć rozwoju spowodowały, że koncept marki Jump Planet w ciągu ostatnich kilku miesięcy znacznie ewoluował. Wszystko po to, aby trafić do jeszcze szerszej grupy klientów i tym samym ugruntować pozycję firmy na rynku.

Siłownia i park dla dzieci

Według nowej filozofii marki – ruch powinien być dostępny dla wszystkich. Pomysł ten zaowocował rozwojem Jump Planet w kierunkach, które do tej pory były w dużej mierze zapomniane. Dlatego pod szyldem firmy już niebawem w Kaliszu otwarty zostanie niezwykły kompleks sportowo-rozrywkowy. Obok dotychczasowego parku trampolin powstanie siłownia oraz interaktywny park rozrywki dla dzieci. Jest to ukłon w stronę dwóch nowych grup klientów – dorosłych, którzy chcą ćwiczyć i być fit, oraz małych dzieci, dla których parki trampolin to jeszcze „zbyt poważna” rozrywka.
W naszym nowym koncepcie ważnym elementem jest komplementarność oferty. Siłownia oraz interaktywny park dla dzieci będą się wzajemnie uzupełniać. Dorośli, którzy zdecydują się iść na trening, będą mieli gdzie zostawić swoje dzieci. Jednocześnie sami będą mieć pewność, że ich pociechy spędzają czas aktywnie – komentuje Bartosz Śledziński.

Ciepły posiłek

Kolejnym elementem uzupełniającym komplementarność usług Jump Planet, mają być restauracje. Po udanym treningu, lub szalonym czasie w parku rozrywki czy na trampolinach, rodzina z przyjemnością zje ciepły posiłek. Również to na uwadze miał Śledziński. Dlatego też nowy koncept zakłada wzbogacenie kompleksu o restaurację.

Tak szeroki oraz kompletny zakres usług to nowość na polskim rynku. Nikt w tej chwili nie ma w ofercie tak dobrze przemyślanej i skierowanej frontem do klienta oferty.

Dostępność franczyzowa

Co ciekawe i warte zauważenie – nowa koncepcja nie będzie przeznaczona wyłącznie dla firmy Jump Planet. Wręcz przeciwnie! Całość dostępna będzie również dla franczyzobiorców.
Już teraz mamy liczne zapytania od inwestorów, którzy są zainteresowani naszym konceptem. Biznes dobrze wie, jak duży potencjał drzemie w naszych planach – podsumowuje Bartosz Śledziński.

Jump Planet już teraz planuje przeniesienie nowego konceptu na rynki zagraniczne. Aktualnie trwają zaawansowane rozmowy z inwestorami z kilku krajów, takich jak Niemcy, Hiszpania, Włochy czy Serbia. Prawdopodobnie niebawem powstanie również obiekt w odległej Arabii Saudyjskiej. To pokazuje jakie już zainteresowanie budzi franczyza marki Jump Planet.


Bartosz Śledziński, właściciel firmy Jump Planet / "W naszym nowym koncepcie ważnym elementem jest komplementarność oferty. Siłownia oraz interaktywny park dla dzieci będą się wzajemnie uzupełniać. Dorośli, którzy zdecydują się iść na trening, będą mieli gdzie zostawić swoje dzieci. Jednocześnie sami będą mieć pewność, że ich pociechy spędzają czas aktywnie".
Profil kobiety
Magdalena Trąbka