Wydatki na starcie / Otwarcie wyspy handlowej pod szyldem Semilac wiąże się z opłatą wstępną w wysokości 30 tys. zł.
Sobota
22.06.2019
Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.
 

Swój najnowszy sklep Semilac otworzył w Starym Browarze w Poznaniu. To, co wyróżnia go spośród innych lokalizacji, to część usługowa, która jest wyposażona w dwa profesjonalne stanowiska do wykonywania manicure hybrydowego. Dzięki temu klientki mogą na miejscu skorzystać z usług stylistów paznokci. Sklep jest pilotażowym projektem marki, która dotychczas rozbudowywała sieć sprzedaży na zasadach franczyzy.
– Lokalizacja w Starym Browarze będzie pełniła rolę papierka lakmusowego. To nasz pierwszy własnościowy punkt tego formatu. Chcemy zbadać jego potencjał w różnych aspektach, aby później móc te doświadczenia wykorzystać w innych lokalizacjach – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta. – W tym sklepie, jako pierwszym, będziemy wdrażać i testować także nowe pomysły i rozwiązania.

Obecnie produkty Semilac można kupić w 20 sklepach oraz ponad 100 wyspach handlowych zlokalizowanych w ponad 70 miastach w całej Polsce. Najnowszy sklep franczyzowy powstał w otwartej niedawno Galerii Młociny w Warszawie.

Semilac chce rozbudowywać sieć w centrach handlowych, usytuowanych w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców – choć nie jest to sztywny wymóg. Otwarcie wyspy handlowej pod szyldem Semilac wiąże się z opłatą wstępną w wysokości 30 tys. zł. Do tego należy doliczyć koszty związane z oprogramowaniem i sprzętem IT oraz pierwszym zatowarowaniem punktu.
– Oferujemy pomoc w organizacji przestrzeni przy tworzeniu projektu oraz bezpłatne stoisko handlowe na czas trwania umowy. Po stronie franczyzobiorcy nie ma żadnych innych dodatkowych opłat – mówi Paulina Patelka.
Koszty otwarcia sklepu są szacowane indywidualnie i uzależnione w szczególności od wielkości lokalu, zakresu prac.
– Pomagamy i doradzamy w wyborze lokalizacji, ale też pośredniczymy w negocjacjach z właścicielem obiektu oraz uczestniczymy w podpisywaniu umowy najmu – dodaje Paulina Patelka. – Bardzo dużą wagę przywiązujemy do jakości obsługi w naszych punktach, dlatego gwarantujemy profesjonalne szkolenia dla pracowników. Doradzamy w wyborze personelu, szkolimy z zakresu kompetencji sprzedażowych i produktowych. Udzielamy też wsparcia marketingowego, edukujemy z zakresu prowadzenia działań w social mediach, przekazujemy materiały promocyjne i marketingowe. Pomagamy w przygotowaniu projektu sklepu i aranżacji wyspy. Zapewniamy bezpłatnie ogólnopolską promocję marki.

Jak podkreśla franczyzodawca, to jak szybko placówki stają się rentowne, jest uwarunkowane wieloma czynnikami, m.in. takimi jak lokalizacja czy wysokość kosztów stałych, ale też zaangażowanie franczyzobiorców. Niektóre punkty osiągają próg rentowności po kilku miesiącach działalności.


Sklep z usługami / Swój najnowszy sklep Semilac otworzył w Starym Browarze w Poznaniu. Spośród innych lokalizacji wyróżnia go część usługowa, która jest wyposażona w dwa profesjonalne stanowiska do wykonywania manicure hybrydowego.

POPULARNE NA FORUM

Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Na XTB macie możliwość inwestowania w surowce – ja działam ze złotem, srebrem i ropą. Po prostu w tych tematach mam doświadczenie. A czy warto w to inwestować?...

33 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018
Zastanawiam się nad Organique...

Moim zdaniem dobry pomysł, choć oczywiście musisz zrobić rozeznanie, czy w tamtym mieście nie ma podobnego sklepu z podobnym asortymentem i jak duże jest to miasto....

2 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Golden Rose - dystrybutor kosmetyków

GR ma produkty dobrej jakości, jak na ceny niektórych z nich (bardzo tanie). Można niedużym nakładem sobie skompletować dość pokaźną kosmetyczkę czy półki w...

12 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Powiedziała YES

Fajna marka, ma i bardziej klasyczną, i bardziej nowoczesną biżuterię :)

3 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Golden Rose - dystrybutor kosmetyków

Golden Rose? Moja żona używa kosmetyków tej firmy. Ma całą kolekcje lakierów od nich

12 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Polacy lubią prezenty

Ja też tak mówię, ale w głębi duszy już się zastanawiam, co dostanę :D

7 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018