Rośnie sprzedaż w Bafra Kebab
W ostatnim czasie sieć uruchomiła pięć punktów, natomiast do końca roku planuje otworzyć kolejne 20. Marka zwiększyła również sprzedaż o 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Udowodniła odporność na kryzys i umacnia się w segmencie sprzedaży „street food”.
– Tradycyjna gastronomia nie wróciła wciąż do stanu sprzed pandemii i wiele osób nadal czuje obawy przed chodzeniem do restauracji. Korzystają na tym takie miejsca jak Bafra Kebab, gdzie można zjeść bez konieczności wchodzenia do środka. Ponadto przygotowujemy dania w obecności klientów. Widzą, że zachowujemy wymagane standardy higieny, co dodatkowo wzbudza poczucie bezpieczeństwa – mówi Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery.
Kebab w małym mieście
Sprzyjające warunki na rynku oraz zainteresowanie współpracą ze strony potencjalnych franczyzobiorców zachęciły sieć do jeszcze szybszego rozwoju. Marka, która do niedawna prowadziła aktywne działania głównie w dużych miastach, ostatnio bardziej skupia się na małych miejscowościach ok. 40 tys. mieszkańców.
– Nasz nowy kierunek rozwoju to ogromna nisza. W małych miastach brakuje gastronomii, która jest też miejscem spotkań towarzyskich. Nasze punkty pełnią tam zatem dwie role – gastronomiczną i integrującą lokalną społeczność. Dzienna sprzedaż w tamtejszych punktach może wynieść kilka tysięcy złotych, a w miesiącu kilkadziesiąt – zapewnia Krzysztof Olesiak.
Przykładem miejscowości, gdzie funkcjonują punkty Bafra Kebab jest Granowo, Międzyrzec, Turek i Chrzanów.
Pieniądze na start
Całkowity koszt potrzebny do rozpoczęcia biznesu to tylko 50 tys. zł. Pozostała część kwoty jest leasingowana. Firma dostarcza w pełni wyposażoną przyczepę pod wskazany adres oraz przygotowuje ją do sprzedaży.
– Zapewniamy biznes pod klucz, a franczyzobiorca nie ponosi dodatkowych kosztów związanych np. z remontem lokalu. Przyczepy zawierają wszystkie urządzenia potrzebne do pracy. Nasze punkty są ergonomiczne i wyposażone w sprzęt kuchenny identyczny jak w restauracjach. Pomyśleliśmy także o przestrzeni magazynowej i chłodniach, które są w stanie pomieścić zaopatrzenie na cały tydzień. Franczyzobiorca nie musi więc posiadać dodatkowego magazynu poza punktem Bafra Kebab – zapewnia Krzysztof Olesiak.
Ponadto franczyzodawca m.in. zapewnia partnerowi lokalizację, pomaga w uzyskaniu leasingu, szkoli go, gwarantuje wsparcie w trakcie prowadzenia działalności na miejscu w punkcie oraz pełny serwis w razie awarii sprzętu.
– Zapewniamy wiele rozwiązań ułatwiających biznes. Istotnym elementem jest monitoring online i system zdalnego kontrolowania sprzedaży za pomocą aplikacji. Dzięki nim, partner czuwa nad biznesem nawet pod jego nieobecność, co jest szczególnie ważne w momencie, gdy dodatkowo pracuje na etacie lub prowadzi inny biznes – mówi Krzysztof Olesiak.
Aktualnie pod marką Bafra Kebab funkcjonuje 35 punktów. Franczyzodawca twierdzi, że zwrot inwestycji w biznes następuje średnio po trzech miesiącach.
WIZYTÓWKA BAFRA KEBAB
Sieć moblinych punktów sprzedaży kebabów.
- całkowity koszt na start: 50 tys. zł
- liczba punktów: 35

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
Nowe i łatwiejsze zasady współpracy franczyzowej pod marką Lodolandia i SiGelato. Od nowego sezonu wiosenno-letniego 2022 roku osoby zainteresowane modelem franczyzowym obu marek mogą wynająć przyczepę bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem przyczepy.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Eryk Pisarski zainwestował w punkt Bafra Kebab niewiele ponad pół roku temu. Osiągane zyski zachęciły go do szybkiego otwarcia kolejnej lokalizacji.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Pandemia oraz działania wojenne u naszych wschodnich sąsiadów bardzo mocno wpłynęły na funkcjonowanie wielu biznesów w różnych branżach.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Wzory umów
Edukido szuka osób, które chciałyby otworzyć placówkę marki w Polsce, szczególnie w jej zachodniej części. Franczyzodawca przygotował promocję na start. Trzeba się jednak spieszyć, bo trwa ona tylko do 15 lipca.
POPULARNE NA FORUM
McDonalds opinie o franczyzie
Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...
MEET & Fit slow Food
No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...
MEET & Fit slow Food
Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy
MEET & Fit slow Food
Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...
MEET & Fit slow Food
Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...
Bobby Burger
Zabiorę głos bo mam tą nieprzyjemność znać ich pseudo Biznes Managera od otwarć M. Reczyńskiego... to oszust, który wcześniej pracował w firmie Żabka i stąd...
MEET & Fit slow Food
Tak prawda że tyle lokali się pozamykalo a stawiam że wręcz więcej ponieważ w Poznaniu były dwa lokale i też zniknęły ale to już ostatniego roku
MEET & Fit slow Food
Jeżeli będziecie próbowali otworzyć lokal sieci Meet & Fit Slow Food to bardzo mocno się zastanówcie jeszcze około dwa lata przed pandemią zamknęło się aż 15 lokali...