Lodolandia startuje z kolejnym sezonem
Wiosna-lato 2021 roku będzie dziewiątym już sezonem lodowym sieci Lodolandia. Przez ten czas marka zajęła wysoką pozycję w branży lodowej w segmencie street food i podbija rynki zagraniczne pod międzynarodową nazwą Ice and Roll. W ciągu prawie dekady na rynku powstało ponad 600 punktów Lodolandia.
Sieć bardzo dobrze poradziła sobie w ubiegłym roku. Lodolandia przezwyciężyła skutki pandemii, notując wysoką sprzedaż podczas ostatniego lata, kiedy to obroty sieci wzrosły o 20 proc.
W tej chwili trwa rekrutacja franczyzobiorców, którzy chcą rozpocząć działalność w nadchodzącym sezonie.
– Marzec to najlepszy czas na decyzję o inwestycji w koncept biznesowy Lodolandia. Sprzedaż lodów rozpoczyna się w kwietniu, dlatego warto wcześniej podjąć działania, by wystartować wraz z początkiem sezonu – mówi Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery, do której należy sieć Lodolandia oraz Bafra Kebab, SiGelato i Kołacz na Okrągło. – Gdy tylko pokazują się pierwsze promienie słońca, wszyscy szturmem ruszają na lody, dlatego nasi franczyzobiorcy osiągają rewelacyjne przychody już w kwietniu – dodaje Krzysztof Olesiak.
Szybka realizacja
Przygotowanie do biznesu jest bardzo proste i krótkie. Franczyzobiorca niemal od razu zaczyna zarabiać. Otrzymuje biznes „pod klucz”, czyli gotową i w pełni wyposażoną przyczepę, a działalność może rozpocząć już po dwudniowym szkoleniu. Przyczepy Lodolandia posiadają kompleksowe wyposażenie. Punkty wyposażone są również w kamery i kasoterminale, które pozwalają zdalnie kontrolować biznes. Dzięki temu franczyzobiorca widzi m.in.: aktualny stan kasy, liczbę obsłużonych klientów, personel, co też pozwala łączyć biznes z inną aktywnością zawodową.
Po stronie franczyzodawcy jest także pozyskiwanie lokalizacji: na osiedlach, w parkach oraz w otoczeniu centrów handlowych. – Interesują nas lokalizacje na zewnątrz budynków blisko głównego wejścia, gdzie punkt jest najbardziej widoczny. Zanim jednak wybierzemy konkretne miejsce, weryfikujemy natężenie ruchu oraz konkurencję. Prowadzimy ostrą selekcję, by później franczyzobiorcy dobrze zarabiali na swoim biznesie – podkreśla Krzysztof Olesiak. Zaletą konceptu jest mobilność.
Żeby dołączyć do sieci wystarczy wkład własny w wysokości 30 tys. zł. Pozostała część kwoty jest leasingowana. – Takie rozwiązanie pozwala zoptymalizować koszty, co jest szczególnie ważne na początku działalności. Przy dobrej pogodzie nasze punkty generują 30 tys. zł przychodów, a niektóre nawet 50 tys. zł i więcej. Zwrot zainwestowanych środków następuje po około trzech miesiącach – zapewnia Krzysztof Olesiak.
Lodolandię można również połączyć z konceptem Kołacz na Okrągło. Wówczas biznes staje się całoroczny. Inwestycja w łączony koncept wynosi wówczas 40 tys. zł.

ZOBACZ W KATALOGU


















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.
Zamiast czekać, aż coś się zmieni, wzięła sprawy w swoje ręce. Andżelina Kowalczyk porzuciła etat, zawalczyła o zdrowie, a dziś prowadzi własny salon Body Evolution w Łukowie.
Synevo szuka franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własny punkt pobrań pod znaną marką.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali