Pizzeria z międzynarodowym szyldem
Jaki był rok 2021 dla marki Pizza Hut?
Mimo, że miniony rok nie należał do najłatwiejszych dla całej branży, obroty naszych punktów franczyzowych osiągnęły poziom powyżej naszych oczekiwań i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni. W Polsce mamy obecnie ponad 150 restauracji, z czego siedem franczyzowych.
A jakie macie plany rozwojowe na ten rok?
W strategii naszej firmy stawiamy na zrównoważony wzrost, którego celem jest generowanie zysku. Planujemy kolejne otwarcia, każde z nich poprzedzone będzie dogłębną analizą potencjału sprzedaży oraz kalkulacją krótkoterminowego i długoterminowego zysku. Ta długoterminowa, przynosząca zysk perspektywa rozwoju biznesu jest charakterystyczna dla wszystkich marek, którymi zarządza AmRest na europejskich rynkach. Nieustannie prowadzimy rozmowy z inwestorami w całej Polsce, a także - co bardzo nas cieszy - z naszymi franczyzobiorcami. To pozwala nam z optymizmem patrzeć na kolejne lata.
Jak zostać franczyzobiorcą Pizza Hut?
Szukamy osób zaangażowanych, które chcą nauczyć się naszego know-how- co jest elementem kluczowym, by osiągnąć sukces. Pizza Hut działa w Polsce w dwóch modelach biznesowych. Pierwszy to Dine – In, duże restauracje w obsługą kelnerską. Drugi natomiast to Fast Casual Delivery – restauracje wielkości od 80 do 150 m2, które działają zarówno w lokalach przyulicznych, jak i w centrach handlowych, mają niewielką ilość stolików oraz usługę dostawy. Ten ostatni model, rozwijany przez nas od kilku lat, jest dziś oferowany we franczyzie i cieszy się dużym zainteresowaniem - ponieważ jest uniwersalny, pozwala na elastyczną zmianę kanałów sprzedaży i świetnie radzi sobie w każdych warunkach otoczenia rynkowego.
Jakie są warunki finansowe inwestycji?
Rozmawiamy o tym osobiście z kandydatami na franczyzobiorców.
Co oferują Państwo w ramach pakietu franczyzowego swoim franczyzobiorcom?
Pakiet franczyzowy zawiera pełne know-how marki Pizza Hut. Wyróżnia nas dostęp do narzędzi sprzedażowych on-line, dynamizujących ilość zamówień na wynos i w dostawie, najlepsze składniki w najlepszych cenach, dzięki sprawnej sieci dystrybucyjnej i certyfikowanym dostawcom. Dużo czasu poświęcamy na skuteczne przygotowanie zespołu restauracyjnego do szybkiej optymalizacji oraz wsparcie partnera poprzez standardy, szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia restauracji. Oferujemy także komplet działań marketingowych ukierunkowanych na szybki wzrost zysków ze sprzedaży.
Jakie wyzwania czekają gastronomię w tym roku?
Gastronomia to przede wszystkim ludzie, a ludzie w tej branży potrafią sobie radzić w każdych warunkach. Największe wyzwania branży to ograniczenie rotacji pracowników i zapewnienie im warunków które sprawią, że nie będą chcieli zmieniać branży w której pracują.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA PIZZA HUT
Międzynarodowa sieć pizzerii.
- ponad 150 lokali w Polsce
- optymalna pow. lokalu 100-120 m2

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Rząd na próbę poluzował restrykcje w gospodarce – ale nie dla wszystkich. Nadal zamknięta gastronomia otwiera się wbrew zakazom. Przegląd tygodnia 31.01 – 7.02.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Wzory umów
Pandemia oraz działania wojenne u naszych wschodnich sąsiadów bardzo mocno wpłynęły na funkcjonowanie wielu biznesów w różnych branżach.
Echa artykułu w Gazecie Wyborczej
POPULARNE NA FORUM
McDonalds opinie o franczyzie
Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...
MEET & Fit slow Food
No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...
MEET & Fit slow Food
Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy
MEET & Fit slow Food
Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...
MEET & Fit slow Food
Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...
Bobby Burger
Zabiorę głos bo mam tą nieprzyjemność znać ich pseudo Biznes Managera od otwarć M. Reczyńskiego... to oszust, który wcześniej pracował w firmie Żabka i stąd...
MEET & Fit slow Food
Tak prawda że tyle lokali się pozamykalo a stawiam że wręcz więcej ponieważ w Poznaniu były dwa lokale i też zniknęły ale to już ostatniego roku
MEET & Fit slow Food
Jeżeli będziecie próbowali otworzyć lokal sieci Meet & Fit Slow Food to bardzo mocno się zastanówcie jeszcze około dwa lata przed pandemią zamknęło się aż 15 lokali...