Środa
02.02.2022
DepilConcept, franczyzowa sieć wyspecjalizowana w trwałej depilacji, odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży w 2021 rok. Planuje też więcej otwarć w 2022 roku.
 

Usługi „beauty” to jeden z najdynamiczniej rosnących segmentów rynku. Potwierdza to Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju DepilConcept Polska. Firma jest operatorem 56 gabinetów licencyjnych i posiada już 2 proc. udział w całym rynku kosmetycznym w Polsce.

– Od kilku lat obserwujemy rosnące zainteresowanie klientek zabiegami trwałej depilacji. Ten trend w oczywisty sposób przekłada się na wzrosty sprzedaży całej sieci. W ubiegłym roku średnia sprzedaż w gabinetach franczyzowych zwiększyła się o 56 proc. w stosunku do roku 2020 – mówi Włoczkowski.

Menedżer dodaje, że w sieci franczyzowej padły również rekordy sprzedażowe w poszczególnych salonach – trzy gabinety w samym grudniu odnotowały sprzedaż powyżej 200 tys. zł. Najlepszy wynik to 215 tys. zł.

Rosną wyniki, rośnie sieć

Dobre wyniki sprzedażowe przekładają się na większe zainteresowanie ofertą franczyzową. Kamil Miciałkiewicz, menedżer ds. rozwoju sieci mówi, że firma prawdopodobnie zmieni prognozy otwarć na 2022 rok.

– Pierwotnie zakładaliśmy uruchomienie dziesięciu nowych franczyz w całym 2022 roku – mówi menedżer. – Wszystko jednak wskazuje na to, że sześć z nich wystartuje już w pierwszym kwartale, co oznacza, że liczba tegorocznych otwarć może być większa. W ciągu dwóch najbliższych lat, planujemy mieć w sieci 80 gabinetów.

Własny gabinet depilacji

Grupą docelową gabinetów są przede wszystkim kobiety w wieku od 18 do 60 lat. Gabinety tej marki powstają najczęściej w miastach powyżej 40 tysięcy mieszkańców. Optymalny lokal na gabinet DepilConcept powinien liczyć 50-70 m2. Według założeń firmy, najlepiej sprawdzają się lokale przy ruchliwych ulicach w pobliżu centrum miasta. Bardzo dobrze radzą sobie również gabinety zlokalizowane w pasażach handlowych lub na dużych osiedlach.

Idealnym kandydatem na franczyzobiorcę DepilConcept jest osoba, która mając doświadczenie w pracy na etacie w korporacji lub innej firmie świadomie podejmuje decyzję o pracy dla siebie. Powinna też rozumieć, jak dużo pracy należy włożyć w rozwój firmy, i wiedzieć, że nic nie zrobi się samo. W DepilConcept odnajdą się również osoby, które prowadziły już własny biznes, ale do sukcesu zabrakło im trochę wiedzy i wsparcia.

Kamil Miciałkiewicz dodaje, że gabinety depilacji to typ działalności, w której dzięki relacjom i profesjonalnym usługom można zbudować stabilny biznes i zdobyć lojalność klientek. – Jest to tyle łatwiejsze, że zabiegi depilacji stały się usługami czysto higienicznymi, zaś gładka skóra wymaga dbania oraz powtarzania zabiegów. Jest więc powtarzalna i buduje lojalność klientek.

Całkowita kwota inwestycji w nowy gabinet o powierzchni 60-70 m2 powinna się zamknąć w kwocie około 150 tys. zł netto (opłata licencyjna, remont i kompleksowe wyposażenie salonu).  Jednak przy podstawowym planie inwestycyjnym (Rental), próg wejścia wynosi 79 700 zł netto.

WIZYTÓWKA DEPILCONCEPT

  • Minimalna kwota inwestycji: 79 700 zł netto
  • liczba gabinetów franczyzowych: 56
  • lokalizacja: głównie miasta powyżej 40 tys. mieszkańców
  • optymalna wielkość lokalu: 60-70 m2

Pieniądze na biznes / Całkowita kwota inwestycji w nowy gabinet o powierzchni 60-70 m kw. to wydatek około 150 tys. zł netto.
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019
Manicure "pod ręką"

bez przesady

3 wypowiedzi
ostatnia 09.12.2018