Mobilna kawiarnia w subskrypcji

Łatwiej o biznes / Franczyzodawca Bike Cafe chce obniżyć próg wejścia w biznes praktycznie do zera.
Czwartek
27.10.2022
Bike Café będzie udostępniać swoje kawiarnie w modelu subskrypcyjnym. Na start franczyzobiorca nie potrzebuje żadnego wkładu własnego. O co chodzi w subskrypcji?
 

Bike Café to sieć mobilnych, rowerowych kawiarni. Zakup takiego roweru za gotówkę, to koszt min. 59,9 tys. zł netto. Można się oczywiście posiłkować leasingiem, co obniża próg wejścia w biznes do kilku tys. zł. Teraz jednak franczyzodawca chce obniżyć ten próg praktycznie do zera. Ma to zapewnić nowy model finansowania, na który postanowił postawić Bike Café, czyli subskrypcja. Dzięki niej franczyzobiorca – jak zapewnia centrala – nie będzie potrzebował na starcie ani gotówki, ani dużej zdolności kredytowej.

– To nasza odpowiedź na sytuację na rynku – mówi Marcin Łojewski, CEO Bike Café. – Przedsiębiorcy mają coraz większe problemy z uzyskaniem finansowania zewnętrznego, czy to w postaci kredytu czy leasingu. Wymagania banków rosną. Zwłaszcza dotyczy to tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z biznesem. A posiadanie wystarczającej ilości gotówki na inwestycję też nie jest dziś powszechne. Stąd nasza propozycja subskrypcji.

Rower w cenie kawy

Na czym polega subskrypcja? Franczyzobiorca podpisuje umowę franczyzową z franczyzodawcą oraz umowę subskrypcyjną z firmą zewnętrzną (specjalizującą się we wprowadzaniu modelu subskrypcyjnego do przedsiębiorstw), która zapewnia finansowanie sprzętu i jako właściciel rowerów udostępnia je licencjobiorcom na zasadzie subskrypcji. Miesięczna opłata za subskrypcję rowerowej kawiarni wynosi od 81,3 zł netto.

– To o wiele mniej niż koszty najmu takiego roweru– podkreśla Marcin Łojewski. – Można mieć własny biznes w cenie dużej paczki kawy.

Franczyzobiorca podpisuje umowę franczyzową na 24 lub 36 miesięcy. Zobowiązuje się, że przez cały okres jej trwania będzie miesięcznie kupował od franczyzodawcy określoną ilość kawy. Do ceny kawy doliczana jest też tzw. opłata rowerowa.

– Jej wysokość zależy m.in. od długości trwania umowy i rodzaju wybranego roweru (standardowy lub z napędem elektrycznym – przyp. red.) – informuje Marcin Łojewski.

Co istotne, w modelu subskrypcyjnym franczyzobiorca także otrzymuje pełne wsparcie od centrali: szkolenie baristyczne, wsparcie z zakresu wdrożenia biznesu, marketingu i promocji swojej kawiarni. W pakiecie znajduje się również opieka serwisu technicznego.

Franczyzodawca – jeśli zechce – po zakończeniu okresu subskrypcji ma możliwość wykupienia roweru na własność. A po zakończeniu trwania umowy jest mu zwracana kaucja, którą płaci na początku.

Subskrypcja dla franczyzy

Firmą, z którą Bike Café buduje model subskrypcyjny jest Wesub, która specjalizuje się w transformacji przedsiębiorstw do modelu subskrypcyjnego – w tym konceptów franczyzowych.

– Obserwowaliśmy systemy franczyzowe od dawna, zauważając powielające się bariery wejścia dla kandydatów na franczyzobiorców. Postanowiliśmy więc wyjść z innowacyjną możliwością, która w nieszablonowy sposób umożliwi sfinansowanie wszystkich niezbędnych sprzętów i wyposażenia – komentuje Mariusz Szałagan, CEO Wesub.

WIZYTÓWKA BIKE CAFE

Sieć rowerowych kawiarni.

  • ponad 100 kawiarni
  • zakup roweru od 59,9 tys. zł netto
  • inwestycja w modelu subskrypcyjnym – od 81,3 zł netto, plus kaucja zwrotna

Nowy model / Franczyzobiorca Bike Cafe podpisuje umowę franczyzową z franczyzodawcą oraz umowę subskrypcyjną z firmą zewnętrzną, która zapewnia finansowanie sprzętu.

POPULARNE NA FORUM

Dolci Sapori - Mniami

Jeżeli jesteś również poszkodowaną osobą przez tą firmę proszę o kontakt, do pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie.

2 wypowiedzi
ostatnia 27.11.2022
Dolci Sapori - Mniami

OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ !!!! Jako były franczyzobiorca mogę potwierdzić, że firma nie jest w żaden sposób wiarygodna, rzetelna ani godna zaufania....

2 wypowiedzi
ostatnia 27.11.2022
McDonalds opinie o franczyzie

Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2022
MEET & Fit slow Food

No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...

6 wypowiedzi
ostatnia 02.04.2022
MEET & Fit slow Food

Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...

6 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2022
Bobby Burger

Zabiorę głos bo mam tą nieprzyjemność znać ich pseudo Biznes Managera od otwarć M. Reczyńskiego... to oszust, który wcześniej pracował w firmie Żabka i stąd...

16 wypowiedzi
ostatnia 21.03.2022