Otwieramy salon kosmetyczny
Sandra Bujnowska w 2010 roku otworzyła w Białymstoku salon kosmetyczny SensualSpa. Trzy lata później wyjechała do Anglii, pozostawiając salon pod dobrą opieką. Ale z branżą kosmetyczną się nie rozstała. W W 2015 roku otworzyła w w Sheffield SensualSpa Institute of Beauty.
– Później powstało centrum szkoleniowe, zajęliśmy się też dystrybucją maszyn, produkcją kosmetyków – opowiada Sandra Bujnowska. – Aż w końcu pomyslałam, że warto rozwinąć sieć salonów we franczyzie.
Na pierwszy ogień poszedł rynek brytyjski. W Wielkiej Brytanii koncept ma obecnie 15 salonów partnerskich – działają pod własnymi szyldami, ale korzystają z maszyn, kosmetyków i ustandaryzowanych zabiegów SensualSpa. Teraz franczyzodawca chce zbudować sieć w Polsce.
– Potencjał polskiego rynku beauty jest bardzo duży – uważa Sandra Bujnowska. – Przeprowadziliśmy badania i zauważyliśmy w tym sektorze brak franczyz o tak wysokich standardach, jak nasze. Korzystamy z nowoczesnych urządzeń, najnowszych technologii. We franczyzie nie mamy w Polsce konkurencji.
Pakiet do wyboru
Salony SensualSpa oferują zabiegi na twarz i ciało. Franczyzobiorca może wybrać pakiet usług, jaki zaoferuje w swojej placówce. Od tego będzie też zależeć wysokość inwestycji, z jaką musi się liczyć. Pakiet podstawowy zawiera głównie zabiegi na twarz. Inwestycja startowa to 80 tys. zł, a opłata miesięczna 5 tys. zł. W pakiet platinum jest bogatszy o zabiegi laserowe na całe ciało. W tym przypadku inwestycja wynosi 215 tys. zł, a opłata miesięczna 8 tys. zł. Najwyższy pakiet zawiera komplet usług (m.in. wszystkie zabiegi na twarz i ciało, lasery, makijaż permanentny). Wydatki na starcie to 350 tys. zł, opłata miesięczna 9 tys. zł.
– Ale przy najwyższym pakiecie osiągniemy najszybszy zwrot z inwestycji – zapewnia Sandra Bujnowska. - Dzięki temu, że w ofercie mamy tez najdroższe zabiegi.
Minimalna powierzchnia lokalu to 40 m2 – tak, aby zmieściły się w nim dwa gabinety. Franczyzobiorca musi wyremontować lokal, przygotować recepcję, łazienki. Natomiast franczyzodawca przygotuje biznesplan, dostarczy cały niezbędny sprzęt, pomoże zaaranżować wnętrza, dostarczy cenniki, materiały reklamowe, kosmetyki do zabiegów i sprzedaży, zapewni stronę internetową, profile w social mediach, pomoże w rekrutacji i szkoleniu pracowników. Salony franczyzowe beda działać pod szyldem Sensualspa. Salony partnerskie mogą zachować własne logo, natomiast korzystają z maszyn i kosmetyków od franczyzodawcy oraz pracują na pakiecie takich samych usług, jak placówki franczyzowe.
Zgodnie z założeniami konceptu, na miasto będzie przypadał jeden salon SensualSpa (wyjątkiem będą największe miasta, jak np. Warszawa).
– Nie chcemy, aby biznesy franczyzobiorców się kanbalizowały. Minimalna odległość od jednego salonu do drugiego musi wynosić w linii prostej 30 km – wyjaśnia Sandra Bujnowska.
WIZYTÓWKA SENSUAL SPA
1 własny salon w Polsce, 15 partnerskich w wielkiej Brytanii
3 pakiety franczyzowe
minimlana inwestycja 80 tys. zł

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!
Franczyzodawca Fit+ zauważa, że Polska podąża śladem Europy Zachodniej, gdzie na siłowniach można spotkać nawet osiemdziesięciolatków. U nas ten trend dopiero się kształtuje.
Xtreme Fitness Gyms to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Nasza misja to nie tylko promowanie zdrowego stylu życia, ale także dostarczanie stabilnego i rentownego modelu biznesowego dla naszych franczyzobiorców.
– W sporcie i biznesie musisz wiedzieć, czego chcesz, jaki jest twój cel – mówi Piotr Rasiński, kulturysta i franczyzobiorca Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.