Nowa Rada Franczyzobiorców Żabki
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców zaczyna działanie z szerokimi planami rozwoju, skoncentrowanymi na dalszym doskonaleniu jakości obsługi klienta oraz efektywności funkcjonowania sklepów. Przewodniczącym Rady został Krzysztof Liegmann – franczyzobiorca Żabki prowadzący sklep w Warszawie od blisko trzech lat.
Rada Franczyzobiorców z długą tradycją
Rada Franczyzobiorców, działająca w sieci od 2011 roku, jest organem doradczym, którego zadaniem jest podejmowanie bliższej współpracy pomiędzy franczyzobiorcami a siecią, wspieranie rozwoju partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu oraz wyjaśnianie trudnych sytuacji w drodze otwartego dialogu. Jej kluczowe cele to m.in. ochrona interesów społeczności franczyzobiorców, poprawa jakości obsługi, optymalizacja logistyki oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań takich jak wydania sztukowe, czy zmiana awizacji dostaw. Kadencja Rady trwa dwa lata, a jej skład wyłaniany jest w drodze wyborów, w których franczyzobiorcy sami wskazują swoich reprezentantów.
Nowy przewodniczący Rady Franczyzobiorców
Krzysztof Liegmann, nowo wybrany przewodniczący Rady, stawia przed sobą ambitne cele, związane z dalszym wspieraniem franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów.
– Jestem zaszczycony, że mogę pełnić tę funkcję. Moim celem jest dalsze umacnianie współpracy z franczyzobiorcami i wdrażanie nowych rozwiązań, które ułatwią im zarządzanie sklepami i poprawią jakość obsługi. Wspólnie z członkami Rady i zespołem Żabki będziemy dążyć do wdrażania innowacji i podnoszenia efektywności operacyjnej – mówi Krzysztof Liegmann.
Rola Rady Franczyzobiorców
W skład Rady Franczyzobiorców wchodzi 15 osób, reprezentujących wszystkie dwanaście regionów sprzedaży sieci Żabka, co zapewnia pełną reprezentację na poziomie krajowym.
– Rada Franczyzobiorców odgrywa fundamentalną rolę w strukturach Żabki. Działa na rzecz ochrony interesów społeczności franczyzobiorców, ale także tworzy przestrzeń do konstruktywnego dialogu i wymiany doświadczeń. Dzięki partnerstwu na linii franczyzobiorca – franczyzodawca, sieć Żabka zyskuje nowy, jeszcze lepszy wymiar – mówi Damian Rybak, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców Żabka Polska.
Reprezentanci działają w ramach sześciu grup roboczych: Techniczna, Mój klient, Finanse, Logistyka, IT oraz Rozwój. Każda z nich koncentruje się na kluczowych obszarach, niezbędnych do optymalizacji codziennego funkcjonowania sklepów.
Podsumowanie dotychczasowych działań Rady Franczyzobiorców
W 2024 roku Rada Franczyzobiorców Żabki uczestniczyła w ponad 110 projektach, obejmujących m.in. poprawę jakości obsługi klienta, optymalizację logistyki oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych. Rada wzięła także udział w 562 spotkaniach online oraz 70 spotkaniach na żywo. Do największych sukcesów należy zaliczyć: cykliczne spotkania z franczyzobiorcami, wdrożenie nowego formularza zgłoszeń serwisowych oraz umożliwienie dostaw do sklepów pojedynczych sztuk towaru. Te działania wpłynęły na efektywność prowadzenia sklepów przez franczyzobiorców i optymalizację kosztów operacyjnych.
WIZYTÓWKA SIECI ŻABKA
Sieć sklepów convience.
- Kwota inwestycji: 5 tys. zł
- Firma szuka lokalizacji i zatowarowuje sklep franczyzobiorcy
- Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia przed otwarciem sklepu i podczas prowadzenia biznesu
Na zdjęciu (od lewej): Krzysztof Liegman, przewodniczący Rady Franczyzobiorców i Damian Rybak, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców Żabka Polska. PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
/31.10.2025
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Tylko kilkanaście procent przedstawicieli pokolenia Z chce otworzyć własny biznes. Czy da się poprawić te statystyki?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zarabiaj na dostawach karmy do domu
/03.12.2025
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów