AM AM Kebab zmienia zasady gry
7 listopada na rynku pojawi się aplikacja mobilna AM AM Kebab. Jej głównym celem jest budowanie lojalności wśród klientów. Zbieranie punktów za zakupy i wymiana ich na nagrody to podstawowy mechanizm, ale nie jedyny. Użytkownicy mają zyskać dostęp do dedykowanych promocji i informacji o nowościach za pośrednictwem powiadomień.
W zamierzeniu twórców aplikacja ma być nie tylko narzędziem rabatowym, ale platformą, która angażuje i utrzymuje relację z klientem. Dostępna będzie w sklepach Apple Store i Google Play.
Cyfryzacja zaplecza franczyzowego
Drugą nowością jest aplikacja wewnętrzna, przeznaczona dla franczyzobiorców AM AM Kebab. Ma ona uporządkować codzienną komunikację i ułatwić zarządzanie punktami. W jednym miejscu zebrano wszystkie informacje operacyjne – od aktualności po szczegółowe instrukcje.
To narzędzie ma uprościć prowadzenie działalności i pozwolić partnerom skupić się na podstawowych aspektach pracy.
– Naszym celem jest dostarczanie partnerom narzędzi, które realnie wpływają na ich obroty, ułatwiają prowadzenie biznesu i pozwalają skupić się na tym, co najważniejsze – obsłudze klienta i rozwoju własnego punktu gastronomicznego – mówi Michał Kłusek, prezes zarządu spółki Dolci Sapori.
AM AM Kebab zmienia nie tylko cyfrowe narzędzia, ale i fizyczną ofertę. W zaktualizowanym menu pojawiły się nowe propozycje – w tym „Pita Drwala” z panierowanym serem oraz „Grosik Box”, czyli kubełek z mięsem, frytkami i sałatką.
Oferta została dostosowana do sezonu jesienno-zimowego. Dania mają być bardziej sycące, a ich forma – wygodna w konsumpcji poza lokalem.
Odświeżeniu ulegają również przyczepy gastronomiczne. Nowy design ma podkreślać nowoczesny charakter sieci i poprawić ergonomię pracy dla załogi.
Grosicki w nowej odsłonie kampanii
Po raz kolejny w kampanii promocyjnej AM AM Kebab pojawi się Kamil Grosicki. Piłkarz od kilku lat współpracuje z marką i jak twierdzi sieć – nieprzypadkowo.
– Współpraca z Kamilem Grosickim trwa już kilka lat. Jego energia, determinacja i sympatia, jaką cieszy się wśród kibiców, doskonale wpisują się w charakter marki AM AM Kebab. Jednocześnie, wprowadzając nowe aplikacje i odświeżając menu, pokazujemy, że jesteśmy marką nowoczesną, która reaguje na trendy i działa w trybie „turbo” – mówi Artur Moczarski, dyrektor marketingu Dolci Sapori.
Nowa kampania ma ruszyć w grudniu. Nie wiadomo jeszcze, w jakiej formie zostanie poprowadzona, ale z dotychczasowych działań marki wynika, że pojawi się zarówno w social mediach, jak i w przestrzeni miejskiej.
Sieć z planem na rozwój
Spółka Dolci Sapori, właściciel AM AM Kebab, działa na rynku od 2021 roku. Pomimo stosunkowo krótkiego stażu, firma zbudowała ponad 360 punktów gastronomicznych i rozwija także inne koncepty – Mniami ICE CREAM oraz Mistrz Piekarz.
Model biznesowy Dolci Sapori zakłada szybki rozwój franczyzowy przy wsparciu technologicznym i operacyjnym. Dla franczyzobiorców oznacza to mniejsze ryzyko na starcie i większe bezpieczeństwo w prowadzeniu lokalu. Nowości wprowadzone przez AM AM Kebab nie są przypadkowymi działaniami. To element większej strategii, która zakłada rozwój sieci poprzez inwestycje w technologię, komunikację i ofertę produktową.
– To nie są działania pod publiczkę. To decyzje, które mają sprawić, że zarówno klient, jak i franczyzobiorca, zostaną z AM AM Kebab na dłużej – mówi Artur Moczarski.
WIZYTÓWKA MARKI AM AM KEBAB
AM AM Kebab – sieć mobilnych punktów gastronomicznych działających w modelu franczyzowym, należąca do spółki Dolci Sapori. Koncept łączy street food z nowoczesnym podejściem do zarządzania i technologicznym wsparciem franczyzobiorców. W ofercie znajdują się autorskie dania, m.in. pity, tortille i zestawy w pudełkach. Marka współpracuje z Kamilem Grosickim i raperem Kizo.
Oferta franczyzy:
- Minimalny wkład własny: od 10 tys. zł
- Model: gotowy, w pełni wyposażony punkt mobilny
- Wsparcie: szkolenia, pomoc w finansowaniu, doradztwo lokalizacyjne i marketingowe
- Zwrot z inwestycji według franczyzodawcy: średnio po 12-18 miesiącach
Wielkość sieci:
- Ponad 360 punktów w całej Polsce
- Planowana dalsza ekspansja w modelu całorocznym
Grosicki znów w akcji / Po raz kolejny w kampanii promocyjnej AM AM Kebab pojawi się Kamil Grosicki. Piłkarz od kilku lat współpracuje z marką PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Ile zarobisz na kebabie?
/03.03.2024
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jak działa bezobsługowa siłownia fit+
/03.11.2025
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali