Restauracja z japońskim menu

Różne możliwości / Doskoi ma do wyboru trzy formaty lokalu.
Czwartek
27.11.2025
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
 

Restauracje Doskoi serwują tradycyjną japońską kuchnię. Można tu zjeść np. japońskie curry, don czy udon. Twórca konceptu jest Japończyk Keigo Kondo, z wykształcenia inżynier, z pasji gastronom. Postawił na tradycyjne receptury dań i jednocześnie na nowoczesne formy marketingu.

– Naszym atutem jest silna obecność cyfrowa. Jesteśmy widoczni nie tylko na Instagramie i Facebooku, ale aktywnie rozwijamy się także na YouTubie. Dzięki temu nasze treści docierają do młodszych odbiorców i budują świadomość marki na skalę ogólnokrajową – podkreśla Keigo Kondo, franczyzodawca Doskoi.

Zrównoważony rozwój

Doskoi ma dwie lokalizacje własne w Krakowie (restaurację i lokal w formacie take away) oraz jedną restaurację franczyzową, w Łodzi. Ta ostatnia została otwarta w tym roku.

– Stawiamy przede wszystkim na jakość, stabilność operacyjną i silnych partnerów franczyzowych, a nie na szybką ekspansję – mówi Keigo Kondo. – Naszą strategią na rok 2026 jest kontrolowany, zrównoważony rozwój, głównie w południowej Polsce. Na polskim rynku wciąż jest miejsce na wysokiej jakości japońskie koncepty fast-casual, szczególnie poza największymi miastami. Naszym długoterminowym celem jest zbudowanie sieci 15-20 restauracji w kluczowych regionach, np. w takich miastach, jak Rzeszów, Wrocław, Katowice czy Kielce. 

Doskoi ma do wyboru trzy formaty lokalu. Może to być klasyczna restauracja, format take away lub punkt w food courcie galerii handlowej. W zależności od wielkości lokalu i konkretnej lokalizacji inwestycja wynosi zazwyczaj 250-350 tys. zł. Franczyzobiorca może się wspomagać kredytem lub leasingiem. Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci to 25 tys. zł. Co miesiąc centrala pobiera opłatę franczyzową w wysokości 6 proc. od obrotu oraz opłatę marketingową – 1,5 tys. zł. 

Dobre zarządzanie równa się zysk

Idealny kandydat na franczyzobiorcę Doskoi to osoba z doświadczeniem w gastronomii, gotowa zaangażować się w zarządzanie lokalem, szczególnie na początku.

– Pomagamy w analizie potencjału lokalizacji, przygotowaniu biznesplanu, zapewniamy pełny projekt architektoniczny i układ kuchni, szkolenia operacyjne i menedżerskie, wsparcie w rekrutacji personelu, kampanię marketingową na otwarcie – wylicza Keigo Kondo. – Po otwarciu franczyzobiorca może liczyć na bieżące konsultacje, dostęp do naszej centralnej produkcji, regularne audyty, wsparcie marketingowe, promocje sezonowe, wsparcie systemów IT i POS.

Franczyzodawca zapewnia, że – w zależności od miasta i formatu – franczyzobiorcy mogą liczyć na zysk miesięczny w wysokości 15-25 tys. zł, pod warunkiem że lokal jest dobrze zarządzany. 

– Sektor gastronomiczny w Polsce rozwija się dynamicznie, ale jest wymagający. Rosnące koszty i niedobory kadrowe wymagają od marek skupienia się na: standaryzacji produktów, efektywnych łańcuchach dostaw, modelach hybrydowych (dostawa + jedzenie na miejscu), silnym brandingu – zauważa Keigo Kondo. – Jednocześnie konsumenci coraz częściej poszukują autentycznej, wysokiej jakości kuchni etnicznej, co daje japońskim konceptom silną przewagę rynkową.


Po japońsku / Restauracje Doskoi serwują tradycyjną japońską kuchnię.

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022