Restauracja z japońskim menu
Restauracje Doskoi serwują tradycyjną japońską kuchnię. Można tu zjeść np. japońskie curry, don czy udon. Twórca konceptu jest Japończyk Keigo Kondo, z wykształcenia inżynier, z pasji gastronom. Postawił na tradycyjne receptury dań i jednocześnie na nowoczesne formy marketingu.
– Naszym atutem jest silna obecność cyfrowa. Jesteśmy widoczni nie tylko na Instagramie i Facebooku, ale aktywnie rozwijamy się także na YouTubie. Dzięki temu nasze treści docierają do młodszych odbiorców i budują świadomość marki na skalę ogólnokrajową – podkreśla Keigo Kondo, franczyzodawca Doskoi.
Zrównoważony rozwój
Doskoi ma dwie lokalizacje własne w Krakowie (restaurację i lokal w formacie take away) oraz jedną restaurację franczyzową, w Łodzi. Ta ostatnia została otwarta w tym roku.
– Stawiamy przede wszystkim na jakość, stabilność operacyjną i silnych partnerów franczyzowych, a nie na szybką ekspansję – mówi Keigo Kondo. – Naszą strategią na rok 2026 jest kontrolowany, zrównoważony rozwój, głównie w południowej Polsce. Na polskim rynku wciąż jest miejsce na wysokiej jakości japońskie koncepty fast-casual, szczególnie poza największymi miastami. Naszym długoterminowym celem jest zbudowanie sieci 15-20 restauracji w kluczowych regionach, np. w takich miastach, jak Rzeszów, Wrocław, Katowice czy Kielce.
Doskoi ma do wyboru trzy formaty lokalu. Może to być klasyczna restauracja, format take away lub punkt w food courcie galerii handlowej. W zależności od wielkości lokalu i konkretnej lokalizacji inwestycja wynosi zazwyczaj 250-350 tys. zł. Franczyzobiorca może się wspomagać kredytem lub leasingiem. Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci to 25 tys. zł. Co miesiąc centrala pobiera opłatę franczyzową w wysokości 6 proc. od obrotu oraz opłatę marketingową – 1,5 tys. zł.
Dobre zarządzanie równa się zysk
Idealny kandydat na franczyzobiorcę Doskoi to osoba z doświadczeniem w gastronomii, gotowa zaangażować się w zarządzanie lokalem, szczególnie na początku.
– Pomagamy w analizie potencjału lokalizacji, przygotowaniu biznesplanu, zapewniamy pełny projekt architektoniczny i układ kuchni, szkolenia operacyjne i menedżerskie, wsparcie w rekrutacji personelu, kampanię marketingową na otwarcie – wylicza Keigo Kondo. – Po otwarciu franczyzobiorca może liczyć na bieżące konsultacje, dostęp do naszej centralnej produkcji, regularne audyty, wsparcie marketingowe, promocje sezonowe, wsparcie systemów IT i POS.
Franczyzodawca zapewnia, że – w zależności od miasta i formatu – franczyzobiorcy mogą liczyć na zysk miesięczny w wysokości 15-25 tys. zł, pod warunkiem że lokal jest dobrze zarządzany.
– Sektor gastronomiczny w Polsce rozwija się dynamicznie, ale jest wymagający. Rosnące koszty i niedobory kadrowe wymagają od marek skupienia się na: standaryzacji produktów, efektywnych łańcuchach dostaw, modelach hybrydowych (dostawa + jedzenie na miejscu), silnym brandingu – zauważa Keigo Kondo. – Jednocześnie konsumenci coraz częściej poszukują autentycznej, wysokiej jakości kuchni etnicznej, co daje japońskim konceptom silną przewagę rynkową.
Po japońsku / Restauracje Doskoi serwują tradycyjną japońską kuchnię. PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Relacja z drugiego dnia Targów Franczyza na stadionie PGE Narodowym
/14.03.2025
Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
Zbudowanie biznesu od podstaw to duże wyzwanie, dlatego warto rozważyć sprawdzony model – franczyzę. Już 13-14 marca 2025 na PGE Narodowym w Warszawie odbędą się Targi Franczyza, podczas których poznasz gotowe pomysły na dochodowy biznes.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 13-14 marca na Targi Franczyza na PGE Narodowym i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Praktyczne warsztaty, konkretna wiedza ekspertów oraz sprawdzone modele biznesowe – to wszystko czeka na uczestników Targów Franczyza 2025.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sklep, który zachwyci Zetki i Alfy
/20.11.2025
Pochodząca ze Szwecji marka DRM-LND postanowiła podbić serca pokolenia Z i Alfa. Właśnie rozpoczyna rozwój franczyzowy w Polsce.
Nova House szuka franczyzobiorców, którzy zajmą się budowaniem domów pasywnych. Jakie zyski przynosi taki biznes?
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć lub poprawić jej funkcjonowanie, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali