Punkt kasowy PAF kosztuje 7 tys. zł

Wtorek
21.06.2005
Polska Sieć Opłat otwiera kasy Polskiej Agencji Finansowej w sklepach spożywczych.
 

Firma zamierza skupić się przede wszystkim na rozwoju punktów kasowych w ramach franczyzy.
– Całkowity koszt inwestycji wynosi 7 tys. zł. Składają się na niego wydatki związane z zabudową punktu kasowego, zakupem komputera, instalacją systemu informatycznego, ubezpieczeniem punktu od kradzieży i odpowiedzialności cywilnej oraz reklamą – wymienia dla "Supermarketu Polska" Grzegorz Ignatowicz, członek zarządu Polskiej Sieci Opłat, właściciela marki PAF.
– Otwarcie punktu poprzedza reklama w prasie regionalnej oraz rozdawanie ulotek. Jeżeli w punkcie jest opłacane min. 150 rachunków dziennie, zainwestowane pieniądze zwracają się w 2 – 3 miesiące – powiedział "Supermarketowi Polska" Grzegorz Ignatowicz.

Teraz w Polsce jest ponad 230 punktów kasowych, z których 60 procent jest zlokalizowanych w sklepach spożywczych. Do końca roku ich liczba ma zwiększyć się do 450.

Więcej: "Supermarket Polska", czerwiec, 2005 r.
Supermarket Polska