Jest jeszcze miejsce na rynku
Z najnowszych badań firmy Cushman & Wakefield wynika, że w Polsce przyrost liczby centrów handlowych będzie jednym z najwyższych w Europie (6. pozycja - po Rosji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii i Francji). Co to oznacza dla polskich sieci?
To oznacza, że jest jeszcze miejsce na rynku dla handlowców, czyli dla naszych partnerów i w efekcie dla nas. Centra handlowe są obecnie jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków w kraju. Przeżywają dokładnie taki boom, jak rynek FMCG na początku lat 90. Po naszym wejściu do UE wydawało się, że zaleją nas towary z zachodu. Rzeczywistość rynkowa była jednak łaskawa dla polskich producentów. Okazało się, że na rynku wciąż jest bardzo duży popyt. Polskie marki od dłuższego czasu stają się coraz silniejsze.
A to oznacza walkę o rynek. Nie obawiacie się Państwo konkurencji na polskim rynku odzieżowym?
Każdy racjonalny producent i handlowiec liczy się z konkurencją. Zdajemy sobie sprawę z tego, że są na naszym rynku silne firmy polskie i zagraniczne. Znamy swoje miejsce w szeregu i ciężko pracujemy, aby je systematycznie poprawiać. Uznaliśmy, że najlepszą ścieżką rozwoju jest właśnie franczyza. W tej chwili sieć Deep liczy 40 sklepów. 6 z nich to salony własne, należące do firmy Semax. Reszta to sklepy franczyzowe. Chcemy na koniec 2006 roku, mieć na polskim rynku 72 sklepy sieci Deep. W tym 10 salonów własnych i 62 franczyzowe. Oznacza to ponad dwukrotne zwiększenie liczby sklepów (na koniec roku 2005 sieć liczyła 35 sklepów).
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?
/25.06.2025
Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...