Moodo w katalogu franczyz i systemów partnerskich
Właściciele marki Moodo rozpoczęli swoją działalność w branży odzieżowej z początkiem lat 90. Od początku swojego istnienia firma zajmowała się handlem hurtowym i detalicznym odzieży. W 2003 roku powstała marka Moodo Urban Fashion Mode.
Obecnie firma zajmuje się projektowaniem i produkcją odzieży, a także jej dystrybucją poprzez sieć sklepów własnych i partnerskich. Właściciele postanowili stworzyć również sieć sklepów franczyzowych. W związku z tym w całej Polsce poszukiwani są franczyzobiorcy.
Osoba, która chce zostać franczyzobiorcą Moodo musi dysponować kwotą ok. 15 tys. zł, konieczną na otwarcie sklepu. W koszty uruchomiania jednostki franczyzowej wliczone są wydatki związane z adaptacją lokalu. Franczyzodawca wymaga dodatkowo zabezpieczenia w formie kaucji i weksla. Roczna opłata za korzystanie z licencji na prowadzenie sklepu Moodo wynosi 1 tys. zł. Firma nie pobiera opłat na fundusz marketingowy. Pomieszczenie, w którym prowadzona będzie działalność musi mieć powierzchnię min. 30 m2. Franczyzobiorca zobowiązany jest do adaptacji i wyposażenia lokalu zgodnie z wymogami sieci. Szacowany przez przedstawicieli sieci okres zwrotu z inwestycji to ok. 6 miesięcy.
Franczyzodawca zapewnia szkolenia niezbędne do właściwego prowadzenia sklepu: dot. wystroju sklepu, ekspozycji towaru, obsługi klienta, a także informacji o produkcie i procedur operacyjnych. Firma Moodo proponuje nietypową franczyzę, bowiem franczyzobiorca nie jest właścicielem towaru sprzedawanego we własnym sklepie. Nie płaci on za zatowarowanie punktu, w związku z tym otrzymuje prowizję od sprzedaży, a nie zysk, którego część zazwyczaj odprowadza się na rzecz franczyzodawcy. Moodo zapewnia niezbędną reklamę służącą dalszemu promowaniu marki oraz wsparcie w zakresie materiałów promocyjnych.
Firma posiada 8 jednostek własnych, 39 partnerskich i 2 franczyzowe. – Obecnie stawiamy na szybki rozwój sieci sprzedaży poprzez wprowadzenie systemu franczyzowego. Nie zaniedbujemy jednak rozwoju sklepów własnych oraz sklepów partnerskich (multi i monobrendowych) – mówi Grzegorz Kwinta dyr. ds. sprzedaży Moodo.
Firma zdecydowała się na rozwój poprzez system franczyzowy, ze względu na duże zainteresowanie ze strony potencjalnych franczyzobiorców, jak również na duże zainteresowanie dotychczasowych partnerów. Po entuzjastycznym przyjęciu nowej marki na rynku, rozwój sieci poprzez franczyzę jest naturalnym krokiem w dalszym procesie ewolucji firmy.
(agaka)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...