Subway z napędem na cztery koła

Poniedziałek
07.05.2007
Amerykańska sieć kanapkowa Subway planuje otwarcie nowych punktów w Polsce. Nowością mają być restauracje typu drive-in.
 

- Naszym celem jest pojawienie się we wszystkich miastach powyżej 100 tys. mieszkańców - zapowiada Martin Princ, menedżer ds. rozwoju Subway na Europę Środkowo-Wschodnią. - Do końca roku chcemy podwoić liczbę restauracji w Polsce - dodaje.

Subway posiada obecnie 5 lokali w kraju. Trzy są zlokalizowane w Warszawie, jeden w Krakowie i jeden w Gdańsku.

Pod koniec 2006 roku sieć uznała polski rynek za priorytetowy i z początkiem 2007 roku rozpoczęła prawdziwy rozwój. Przedstawicielom Subway'a Polska przypomina Niemcy sprzed 6 lat. Teraz na tamtejszym rynku sieć posiada 425 restauracji.

Nowością w sieci mają być punkty typu drive-in, które od standardowych ma odróżniać przede wszystkim lokalizacja.

- Stacjonarne restauracje Subway są zlokalizowane w ścisłych centrach miast i centrach handlowych, natomiast koncepcja drive-in zakłada lokale wolnostojące, które wymagają większej powierzchni, a tym samym wyższych nakładów inwestycyjnych ze strony franczyzobiorców - tłumaczy Martin Princ.

Restauracje typu drive-in to drugi etap rozwoju sieci w Polsce. Lokale mają stanąć w atrakcyjnych miejscach, gdzie mogłyby działać nawet 24 h na dobę.

Martin Princ konkurencji się nie boi. Jego zdaniem Polacy są coraz bardziej wymagającymi klientami, a sieć Subway ma doskonałą obsługę i wysokiej jakości produkty. - Wśród polskich klientów wzrasta świadomość zdrowego odżywiania, a to jest właśnie naszą siłą - podsumowuje.

p(mdk)
Maciej Krzysztoszek