Czwartek
20.09.2007
O najmłodszych klientach i franczyzie z odzieżą dla dzieci opowiada Marek Woroszył z firmy Petit Patapon.
 

Co oznacza nazwa Państwa sklepów? Oferta w nich jest skierowana do dzieci. Czy dziecko może być dobrym klientem?
Jest to slang językowy pochodzący z francuskiej piosenki, zwrot ten oznacza małego urwisa. Wiele dzieci od najmłodszych lat potrafi odróżnić piękno od brzydoty i czuje się dobrze w eleganckim stroju. Ponadto kształtowanie dobrego gustu i estetyki ubioru od najmłodszych lat jest bardzo ważnym czynnikiem w wychowaniu. Zadbajmy o to, by nasze dziecko wyrosło na eleganckiego człowieka.

Jakie plany na najbliższe miesiące ma Petit Patapon?
Firma Petit Patapon posiada około stu sklepów własnych i franczyzowych na całym świecie. W Polsce pojawiliśmy się niedawno, w lutym 2007 roku. Zostaliśmy przyjęci z sympatią przez naszych klientów. Nasze plany na najbliższe miesiące związane są z budową sieci sprzedaży. Planujemy na początek nawiązać współpracę z franczyzobiorcami z dużych miast, którzy będą naszymi przedstawicielami regionalnymi. Poszukujemy osób operatywnych, które chcą z nami współtworzyć firmę Petit Patapon w Polsce.

Jakie warunki kapitałowe i lokalowe musi spełnić franczyzobiorca Petit Patapon?
Osoba zainteresowana franczyzą musi zapewnić lokal o powierzchni min. 50 m2 w atrakcyjnej lokalizacji. Wymagamy wystroju zgodnego ze standardem firmy Petit Patapon. Szacunkowy koszt przygotowania lokalu to ok. 100-150 tys. zł w zależności od powierzchni. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc zarówno przy pracach adaptacyjnych, jak i po otwarciu sklepu.

Rozmawiał (mdk)