Yogen Früz ponawia atak

Yogen Früz zmienił wystrój lokali, logo, wprowadził do sprzedaży nowe produkty – ma to służyć odbudowie marki.
Poniedziałek
10.11.2008
Yogen Früz zamierza zintensyfikować rozwój w Polsce. Firma zmieniła wystrój lokali, logo oraz wprowadziła nowe produkty do sprzedaży.
 

Yogen Früz zajmuje się sprzedażą lodów owocowych na bazie jogurtu. Firma obecna jest w 22 krajach i współpracuje z 1100 punktami handlowymi – w Polsce znajduje się ich 13.

-Dotychczasowa forma sprzedaży jak i wizerunek firmy znacząco odbiegał od wymogów stawianych przez rynek dla tego typu produktów. Stąd efekty były dla nas niezadowalające. Nie podejmowaliśmy jednak na rynku polskim żadnych aktywnych działań, ponieważ oczekiwaliśmy na nowości przygotowane przez specjalistów od zdrowych deserów w centrali w Kanadzie – mówi Marek Szołdrowski z Yogen Früz.

Yogen Früz zmienił wystrój lokali, logo, wprowadził do sprzedaży nowe produkty – ma to służyć odbudowie marki.
-Zmiany, które firma wprowadziła, w krótkim czasie przyniosły znakomite efekty sprzedażowe na świecie. Daje to i nam pewność, że rynek polski takich produktów właśnie oczekiwał. Najlepszym przykładem jest bardzo szybko rosnąca liczba potencjalnych franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem stanowiska Yogen Früz w centrach handlowych w Polsce – dodaje Marek Szołdrowski.

Yogen Früz przygotował dla potencjalnych franczyzobiorców trzy typy licencji do wyboru: licencję pełną (koszt 12 tys. zł) na prowadzenie punktu pod szyldem Yogen Früz i sprzedaż produktów wyłącznie z oferty firmy, licencję mini (10 tys. zł) na sprzedaż produktów Yogen Früz w punktach działających pod innym szyldem, w którym produkty Yogen Früz stanowią uzupełnienie menu oraz licencję na punkt mobilny (6 tys. zł), czyli w pełni wyposażony ruchomy punkt sprzedaży produktów Yogen Früz. Licencja pełna i mini udzielane są na 10 lat, natomiast licencja na punkt mobilny na 5 lat.

W ramach licencji, franczyzobiorca może uruchomić punkt sprzedaży w postaci kawiarni, wyspy w centrum handlowym, punktu gastronomicznego sezonowego lub całorocznego bądź punktu mobilnego bez ograniczenia jego powierzchni i lokalizacji.

W przypadku budowy kawiarni sugerowana powierzchnia całości sklepu powinna wynosić ok. 70 m2, z czego 20 m2 przeznaczone będzie na produkcję i zaplecze. Natomiast wyspa lub punkt w ciągu zabudowy w centrum handlowym powinna mieć powierzchnię min. 15 m2 (najlepiej 20 m2) z dodatkową powierzchnią na stoliki i krzesła (może być powierzchnia współdzielona z innymi punktami gastronomicznymi). Z kolei punkt mobilny, dostarczony przez Yogen Früz, o wymiarach podstawy 3mx1m powinien być usytuowany w miejscu zacienionym o powierzchni min. 5 m2. W punkcie mobilnym można serwować desery jogen tradycyjne oraz koktajle.

Koszt wykonania punktu typu wyspa waha się, w zależności od powierzchni zabudowy od 100 do 150 tys. zł. Powyższe kwoty uwzględniają wykonanie zabudowy stoiska (mebli i rusztowań), instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznej i oświetleniowej, elementów trwałych reklamy wizualnej (kasetony podświetlane itp.).

Wykonanie zabudowy kawiarni zależy od rodzaju i ilości prac budowlanych niezbędnych do przystosowania lokalu do funkcji gastronomicznej. Przykładowo, adaptacja pomieszczenia o powierzchni 70 m2 w nowym centrum handlowym, z uwzględnieniem takich prac budowlanych jak: budowa zaplecza produkcyjnego i sanitarnego, wykonanie podłóg i posadzek oraz sufitów i ścian, wykonanie mebli, instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, wykonanie oświetlenia i elementów stałych reklamy wizualnej to koszt 250 tys. zł.

Punkt mobilny Yogen Früz dostarczony jest jako kompletne rozwiązanie, z maszyną firmową oraz blenderem, witrynką mroźniczą oraz autonomiczną instalacją wodną. Koszt takiego punktu, wraz z licencją Yogen Früz na punkt mobilny, wynosi 70-80 tys. zł.

(smoli)


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Atelier Herosima
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Cofix Poland
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Japanos
Kashka
KawoWiniarnia
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Le Pain Quotidien
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Night Burger
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Przybij Piątaka
Ramen Shop by Sushi Kushi
Sahar Kebab
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Sushiroll Bistro – restauracje sushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Willisch
Young Burger
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022