W 2008 r. zaobserwowano wzrost liczby podróżnych korzystających z wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia (tzw. kuszetkach). Z usługi hotelowej w 2008 roku skorzystało ponad 630 tys. podróżnych, czyli o ok. 80 tys. więcej niż w 2007 roku.
Wtorek
20.01.2009
Od połowy grudnia 2008 r. do programu Nowej Linii Obsługi dołączyły kolejne wagony Wars.
 

To kolejny etap restrukturyzacji przedsiębiorstwa Wars i odświeżenia wizerunku marki. Wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy pociągów na trasach w całej Polsce, pojawiły się kolejne wagony Wars z odświeżonymi wnętrzami. Tym samym program Nowej Linii Obsługi objął łącznie 42 relacje krajowe i międzynarodowe.

- W pełni zrealizowaliśmy zaplanowane na 2008 rok działania. Od grudnia pasażerowie mogą podróżować z nowym Warsem na ponad połowie relacji obsługiwanych przez spółkę – mówi Zbigniew Terek, Prezes Zarządu Wars.

Nowa Linia Obsługi to oprócz modernizacji wagonów, nowe menu, nowa zastawa stołowa, nowe stroje pracowników, a także system szkoleń. W celu łatwiejszej identyfikacji przez podróżnych wszystkie wagony należące do NLO oznaczane są nowym logo Wars.

W styczniu br. zakończył się I etap procesu restrukturyzacji spółki Wars, rozpoczętego w styczniu 2008 r. Firma osiągnęła zysk netto w wysokości 2,5 mln zł. Wraz z początkiem br. zakończyła się modernizacja 30 wagonów restauracyjnych i barowych. Do końca 2009 roku odnowione zostaną wnętrza kolejnych 20 wagonów.

W 2008 r. zaobserwowano wzrost liczby podróżnych korzystających z wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia (tzw. kuszetkach). Z usługi hotelowej w 2008 roku skorzystało ponad 630 tys. podróżnych, czyli o ok. 80 tys. więcej niż w 2007 roku. Szczególnie w miesiącach wakacji i ferii zimowych, wagony obsługiwane przez konduktorów Wars, cieszą się większą popularnością.

Od trzech lat spółka regularnie przynosi zyski, odbudowując swój kapitał, nadszarpnięty stratami sprzed roku 2006. W 2008 r. zysk netto Warsu wyniósł 2,5 mln zł (w 2006 roku wyniósł on 0,5 mln zł, w 2007 roku 3 mln zł).

Firma postawiła na poprawę jakości usług poprzez podnoszenie kwalifikacji współpracujących z nią franczyzobiorców. W 2008 r. odbyło się ponad 100 szkoleń z zakresu obsługi klienta, zarządzania zespołem, prowadzenia biznesu itp. Efekt zmian oceniany był przy pomocy programu tajemniczego gościa. W ubiegłym roku we wszystkich wagonach Wars odbyło się 296 wizyt, podczas których kontroli poddano ofertę firmy. Równocześnie przeprowadzane są okresowe badania wśród pasażerów, mające na celu pomiar poziomu zadowolenia podróżnych, korzystających z usług Wars.

(agaka)


Agnieszka Turska

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022