Pizza zamiast krewetek

Podobno Telepizza nie boi się kryzysu?
Ludzie coraz bardziej przyzwyczajają się do jedzenia na mieście. Kryzys może zmienić to o tyle, że klienci zrezygnują z usług drogich restauracji na rzecz bardziej atrakcyjnych cenowo. Według nas, paradoksalnie, kryzys może nam przysporzyć nowych klientów, bo pizza nie jest drogim produktem.
W Polsce działa kilka sieci pizzerii. Konkurencja bardzo uprzykrza życie?
W naszym kraju działają trzy sieci pizzerii, które uważamy za konkurencję.
Oczywiście wszystkie są dla nas zagrożeniem, ale w Polsce rynek gastronomiczny jest jeszcze bardzo szeroki i dla wielu dobrych firm znajdzie się na nim miejsce. Dobrych, czyli oferujących smaczny, zgodny ze standardami produkt i posiadających stabilność finansową.
Pamięta pan sytuacje w której konkurencja chciała podkupić franczyzobiorcę Telepizzy, bo np. miał lokal w świetnym punkcie?
Być może były takie propozycje, ale żaden franczyzobiorca jak dotąd się nie skusił. Zabezpieczamy się przed takimi sytuacjami w umowie franczyzowej, poza tym nasi franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy. A jak komuś jest dobrze, to raczej nie ryzykuje i wykazuje małą chęć do zmian, bo zawsze jest ryzyko, że będzie to zmiana na gorsze.
rozmawiała (smoli)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Mimo wakacji franczyzodawcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 29 lipca-5 sierpnia.
Żabka ma 8 tys. franczyzobiorców, Telepizza ruszyła z modelem ajencyjnym, a Sfinks chwali się sprzedażą. Przegląd tygodnia 4-11 marca.
Telepizza porządkuje sieć – wymienia franczyzobiorców i przekształca lokale własne we franczyzowe.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Michał Piasecki i Daniel Piekarski to nowi właściciele Telepizza Poland. Czemu kupili nierentowną firmę? I co zamierzają z nią zrobić?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali