Sfinks ułatwia życie franczyzobiorcom

W zakresie umów centralnego zaopatrzenia operator sieci Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło współpracuje już m. in. z takimi firmami jak Farutex, Bonduelle Polska, Carey Agri International Poland, Bols czy Polmos Białystok.
Środa
30.06.2010
Operator restauracji z segmentu casual dining nawiązał współpracę z Makro Cash & Carry.
 

Podpisanie umowy przełoży się na znaczne udogodnienia dla partnerów franczyzowych Sfinksa. Franczyzobiorcy będą od tej pory mogli dokonywać zakupów w halach Makro po konkurencyjnych cenach. Skorzystają też z dodatkowych przywilejów wynikających ze statusu Złotego Klienta, jak m.in. specjalnego parkingu zlokalizowanego przy wyjściu z hali, dużych wózków na zakupy, szkoleń branżowych, programów upustowych i oddzielnych kas.

- Stale doskonalimy system centralnych zakupów, co łączy się również z dywersyfikacją źródeł zaopatrzenia. Dzięki temu zwiększamy konkurencyjność wśród naszych dostawców, uzyskujemy atrakcyjniejsze ceny produktów oraz dodatkowe korzyści w postaci specjalnych rabatów i promocji. Zróżnicowanie dostawców i oferty pozwala naszym franczyzobiorcom i menedżerom prowadzącym restauracje własne elastycznie reagować na bieżące potrzeby w zakresie zaopatrzenia i efektywnie planować zakupy – mówi Iwona Potrykus, wiceprezes zarządu Sfinks Polska SA.

W zakresie umów centralnego zaopatrzenia operator sieci Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło współpracuje już m. in. z takimi firmami jak Farutex, Bonduelle Polska, Carey Agri International Poland, Bols, Polmos Białystok, Grześkowiak, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Kerry Polska, JohnsonDiversey Polska, Farm Frites International, Fanex Żerań i Elite Cafe.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz