Salad Story w Krakowie
Salad Story jest siecią restauracji, w której klienci mogą zamówić sałatki na bazie mieszanki zielonych sałat z różnymi dodatkami: mięsnymi, mącznymi, warzywnymi oraz nabiałowymi. Potrawy przygotowywane są na oczach klienta ze świeżych i naturalnych składników. Uzupełnienie menu stanowią zupy kremy, kanapki wrap w tortillach, warzywne tarty, nadziewane ziemniaki grillowe.
Pod logo Salad Story działa dziewięć punktów gastronomicznych, siedem własnych i dwie franczyzowe. Ostatnie otwarcie miało miejsce w krakowskiej Galerii Kazimierz. Pozostałe lokale działają w Warszawie, Poznaniu i Bielsku-Białej. Planowany jest uruchamianie restauracji własnych w dużych miastach - powyżej 300 tys. mieszkańców oraz jednostek franczyzowych w średnich miastach 100-300 tys. mieszkańców.
Szacowana kwota inwestycji w sałatkowy biznes wynosi 250 tys. zł. Do tego dochodzi jeszcze opłata licencyjna - 30 tys. zł. Franczyzodawca oferuje partnerom know-how obejmujące szczegółowy podręcznik operacyjny, książkę kucharską, materiały graficzne i reklamowe, wsparcie i koordynacja przy projektowaniu, wykańczaniu, uruchomieniu oraz zarządzaniu lokalem. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem w centrum handlowym - na własność lub wynajętym - o powierzchni min. 40 m2 lub powyżej 80 m2 w przypadku restauracji ze stolikami.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali