Wystarczy trochę mleka, mąki i szczypta soli - oto przepis na ciasto do naleśników. Najważniejsze jest jednak smażenie. Naleśnik powinien być chrupiący na brzegach a jednocześnie delikatny w środku. Najlepiej o tym wiedzą kucharze z naleśnikarni takich jak Naleśniki Jak Smok.
Obecnie pod szyldem sieci Naleśniki Jak Smok działa 8 restauracji, w czym 6 na zasadznie franczyzy. Do końca roku planowane są otwarcia nowych lokali w Ełku, Bydgodzczy oraz w Norymbergii. Co do tego ostatniego klamka jeszcze nie zapadła, ale rozmowy zbiżają się już ku końcowi. Sieć rozwija się nie tylko pod względem placówek. Naleśniki Jak Smok ostatnio wzbogaciły swoją ofertę o ręcznie robione pierogi. Poza poplarnymi i lubianymi smakami, można skosztowaść całkiem nowych kompozycji takich jak: pierogi ze szpinakiem, pierogi litewskie, pierogi z makiem i bakaliami czy pierogi z truskawkami i wanilią.
- Nie ustajemy w wysiłkach doskonalenia naszych naleśników oraz pizzy. Bardzo chętnie korzystamy z wiedzy naszych franczyzowych partnerów - zaznacza Łukasz Wajda, współwłaściciel Naleśników Jak Smok. - Działamy już od siedmiu lat w trakcie których dzięki pracy i doświadczeniu stworzyliśmy produkty lubiane przez szerokie grono naszych klientów.
Naleśniki Jak Smok szukają potencjalnych franczyzobiorców na terenie miast liczących więcej niż 100 tys. osób. Wymagany jest lokal powyżej 80 m2 w centrum miasta, oraz 35 m2 w galerii handlowej, który trzeba dostosować do standardów sieci. Przyszły franczyzobiorca może liczyć na częściową refundację kosztów inwestycji. W zależności od lokalizacji punktu może to być od 8 do 20 tys. zł. Sieć pomaga w szkoleniach personelu oraz przekazuje franczyzobiorcy receptury dań. Musimy jeszcze wnieść opłatę licencyjną w wysokości 8 tys. zł i możemy zaczynać smarzyć placki.
(boa)
                                 ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                            
                                            Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali