Licencja na odżywianie

- Chcielibyśmy w 2011 roku uruchomić co najmniej 10 punktów franczyzowych, a docelowo placówki mają działać we wszystkich większych miastach Polski - mówi Ewa Połchowska-Nowak, właścicielka konceptu Na Zdrowie. - Obserwuję coraz większe zainteresowanie produktem firmy. Wiąże się to ze wzrostem świadomości konsumentów oraz jakości ich życia. Dzięki temu branża może się rozwijać a zainteresowanie zdrowymi produktami wzrasta - dodaje.
Pomysł firmy Na Zdrowie polega na opracowywaniu indywidualnej diety na podstawie wywiadu żywieniowego przeprowadzonego przez wykwalifikowanego dietetyka, uwzględniając stan zdrowia klienta, a przede wszystkim jego preferencje żywieniowe. Przeszkoleni kucharze przygotowują posiłki, które są codziennie dostarczane do domu lub pracy klienta. Catering dietetyczny to standardowo pięć posiłków, które stanowią całodzienne wyżywienie klienta. Dzięki temu nie musi już robić innych zakupów - unikając błędów dietetycznych i podjadania. Korzystający z cateringu Na Zdrowie uczą się prawidłowych nawyków żywieniowych, reakcji swojego organizmu na określone produkty oraz czerpią pomysły na dietetyczne potrawy.
- Dla wygody klientów i polepszenia jakości potraw wprowadziliśmy nowy rodzaj opakowań - opowiada Ewa Połchowska-Nowak. - Pracujemy także nad nowymi funkcjami programu komputerowego, mającymi pomóc franczyzobiorcom w obsłudze klienta oraz układaniu menu. Ponadto na bieżąco opracowujemy nowe przepisy.
Od maja 2009 roku działa jeden punkt własny na terenie Trójmiasta. Pierwsza jednostka franczyzowa uruchomiona została w Warszawie na początku października 2010 roku. Firma prowadzi też rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami. Biorcy poszukiwani są w miastach liczących powyżej 150 tys. mieszkańców.
- Klienci Na Zdrowie to świadomi mieszkańcy dużych miast, chcący odżywiać się zdrowo i smacznie, a także dobrze wyglądać, nie tracąc przy tym cennego czasu - wylicza Połchowska-Nowak. - To także m.in. sportowcy wymagający specjalnego żywienia, osoby z nadmiarem złego cholesterolu czy cukrzycy.
Przyszły partner musi dysponować lokalem o powierzchnia min. 70 m2 w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców lub na jego obrzeżach. Nie ma rygorystycznych wymagań co do lokalizacji, ponieważ to produkt dojeżdża do klienta, a nie odwrotnie, co pozwala znacznie obniżyć koszty wynajmu lokalu. Środki finansowe potrzebne na dostosowanie placówki do wymagań sieci Na Zdrowie i opłacenie licencji to ok. 50 tys. zł. Franczyzobiorca sam inwestuje w lokal i jego wyposażenie. Koszty remontu kształtują się na poziomie ok. 30 tys. zł.
Wstępna opłata franczyzowa dla biorcy licencji wynosi 15 tys. zł netto. Miesięczna opłata franczyzowa - 5 proc. netto od przychodu, opłata administracyjno-marketingowa 3 proc. netto od przychodu miesięcznie - jednak nie mniej niż 1 tys. zł.
W ramach franczyzy firma oferuje korzystanie z diet i przepisów firmy, a także z wiedzy dotyczącej zasad organizowania i prowadzenia lokalu gastronomicznego. Franczyzobiorca otrzymuje program komputerowy do zarządzania firmą.
(agaka)

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali