Pomysł firmy Na Zdrowie polega na opracowywaniu indywidualnej diety na podstawie wywiadu żywieniowego przeprowadzonego przez wykwalifikowanego dietetyka.
Wtorek
01.02.2011
Na Zdrowie, firma opracowująca diety i przygotowująca kompletne posiłki dla klientów, chce stworzyć sieć franczyzową.
 

- Chcielibyśmy w 2011 roku uruchomić co najmniej 10 punktów franczyzowych, a docelowo placówki mają działać we wszystkich większych miastach Polski - mówi Ewa Połchowska-Nowak, właścicielka konceptu Na Zdrowie. - Obserwuję coraz większe zainteresowanie produktem firmy. Wiąże się to ze wzrostem świadomości konsumentów oraz jakości ich życia. Dzięki temu branża może się rozwijać a zainteresowanie zdrowymi produktami wzrasta - dodaje.

Pomysł firmy Na Zdrowie polega na opracowywaniu indywidualnej diety na podstawie wywiadu żywieniowego przeprowadzonego przez wykwalifikowanego dietetyka, uwzględniając stan zdrowia klienta, a przede wszystkim jego preferencje żywieniowe. Przeszkoleni kucharze przygotowują posiłki, które są codziennie dostarczane do domu lub pracy klienta. Catering dietetyczny to standardowo pięć posiłków, które stanowią całodzienne wyżywienie klienta. Dzięki temu nie musi już robić innych zakupów - unikając błędów dietetycznych i podjadania. Korzystający z cateringu Na Zdrowie uczą się prawidłowych nawyków żywieniowych, reakcji swojego organizmu na określone produkty oraz czerpią pomysły na dietetyczne potrawy.

- Dla wygody klientów i polepszenia jakości potraw wprowadziliśmy nowy rodzaj opakowań - opowiada Ewa Połchowska-Nowak. - Pracujemy także nad nowymi funkcjami programu komputerowego, mającymi pomóc franczyzobiorcom w obsłudze klienta oraz układaniu menu. Ponadto na bieżąco opracowujemy nowe przepisy.

Od maja 2009 roku działa jeden punkt własny na terenie Trójmiasta. Pierwsza jednostka franczyzowa uruchomiona została w Warszawie na początku października 2010 roku. Firma prowadzi też rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami. Biorcy poszukiwani są w miastach liczących powyżej 150 tys. mieszkańców.

- Klienci Na Zdrowie to świadomi mieszkańcy dużych miast, chcący odżywiać się zdrowo i smacznie, a także dobrze wyglądać, nie tracąc przy tym cennego czasu - wylicza Połchowska-Nowak. - To także m.in. sportowcy wymagający specjalnego żywienia, osoby z nadmiarem złego cholesterolu czy cukrzycy.

Przyszły partner musi dysponować lokalem o powierzchnia min. 70 m2 w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców lub na jego obrzeżach. Nie ma rygorystycznych wymagań co do lokalizacji, ponieważ to produkt dojeżdża do klienta, a nie odwrotnie, co pozwala znacznie obniżyć koszty wynajmu lokalu. Środki finansowe potrzebne na dostosowanie placówki do wymagań sieci Na Zdrowie i opłacenie licencji to ok. 50 tys. zł. Franczyzobiorca sam inwestuje w lokal i jego wyposażenie. Koszty remontu kształtują się na poziomie ok. 30 tys. zł.

Wstępna opłata franczyzowa dla biorcy licencji wynosi 15 tys. zł netto. Miesięczna opłata franczyzowa - 5 proc. netto od przychodu, opłata administracyjno-marketingowa 3 proc. netto od przychodu miesięcznie - jednak nie mniej niż 1 tys. zł.

W ramach franczyzy firma oferuje korzystanie z diet i przepisów firmy, a także z wiedzy dotyczącej zasad organizowania i prowadzenia lokalu gastronomicznego. Franczyzobiorca otrzymuje program komputerowy do zarządzania firmą.

(agaka)


Agnieszka Turska

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022