Kukurydza wystrzeli latem

Produkt o nazwie Magiczna Kukurydza serwowany jest w kubkach z dodatkiem sosów: serowego, pomidorowego, curry oraz z masłem i solą. Wcześniej ziarna oddzielane są od kolby, a następnie poddawane obróbce termicznej bez udziału konserwantów. Cena porcji zaczyna się od pięciu złotych. Fakt, że przysmak podawany jest w kubku, a punkty sprzedaży mają charakter tzw. wysepki ustawionej m.in. w parkach rozrywki i przy plażach sprawia, że kukurydza największą popularnością cieszy się latem. Stoisko może działać również na terenie dworców, centrów handlowych i kompleksów biurowych.
Właścicielem konceptu Magiczna Kukurydza jest Fun Foods Polska. Oferta współpracy kierowana jest przede wszystkim do osób zainteresowanych podjęciem działalności w dużych miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku oraz w nadmorskich kurortach turystycznych. Partnerzy sieci mają zagwarantowaną wyłączność terytorialną pod warunkiem, że prowadzą minimum trzy stoiska na danym terenie. Franczyzobiorca może rozpocząć współpracę od zakupu najtańszego pakietu startowego Start-Mini, którego cena wynosi niespełna 4 tys. zł, a w jego skład wchodzi 100 kg kukurydzy, kubki, posypka smakowa, urządzenie do gotowania na parze oraz materiały marketingowe.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU














































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali