Lody pod chmurką i na bankiecie

Mini Melts do tej pory rozwijała sieć sprzedaży na kontynencie amerykańskim, w Australii, Azji i na Wyspach Brytyjskich. Najbliższe lato to czas, kiedy Polacy będą mieli okazję po raz pierwszy spróbować lodów nowej marki.
- Polacy coraz częściej wybierają lody z segmentu premium. Wynika to z rosnącej świadomości dietetycznej konsumentów. Zaczynamy przywiązywać wagę do składników, z których powstają produkty spożywcze, a nasze lody to 50 smaków opartych na bazie naturalnych składników – mówi Małgorzata Osiecka z Mini Melts Polska.
Sieć zaprasza do współpracy zarówno osoby posiadające własny lokal lub powierzchnię w galeriach handlowych oraz tych, którzy dopiero pragną rozwinąć działalność. Właściciel licencji wymaga od swoich partnerów zaangażowania w budowanie własnego biznesu. Kwota inwestycji ogranicza się do zakupu zamrażarki (1,2-1,5 tys. zł), pozostałe urządzenia oraz materiały graficzne i marketingowe partner otrzymuje od sieci.
Idealnym punktem sprzedaży lodów Mini Melts są centra handlowe, kina, zoo, parki wodne, place zabaw, plaże, deptaki i pasaże o wysokim natężeniu ruchu pieszego.
- Proponujemy także dostawę lodów na wesela, bankiety oraz przyjęcia okolicznościowe. Dodatkowo oferujemy możliwość zamawiania lodów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Działając jako duża międzynarodowa firma, pomagamy partnerom w zawieraniu umów z najemcami, w tym z centrami handlowymi – wyjaśnia Małgorzata Osiecka.
Partnerzy Mini Melts biorą udział w szkoleniach w zakresie marketingu, zasad przechowywania i transportu lodów. Marka, która z powodzeniem rozwija sieć sprzedaży w 18 krajach, rozpoczęła działania promocyjne w Polsce.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU






















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
Sieć Apteka Codzienna do końca roku chce mieć w sumie 70 placówek. Firma rozszerza też swoją działalność na kolejne województwa.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali