Lody pod chmurką i na bankiecie
Mini Melts do tej pory rozwijała sieć sprzedaży na kontynencie amerykańskim, w Australii, Azji i na Wyspach Brytyjskich. Najbliższe lato to czas, kiedy Polacy będą mieli okazję po raz pierwszy spróbować lodów nowej marki.
- Polacy coraz częściej wybierają lody z segmentu premium. Wynika to z rosnącej świadomości dietetycznej konsumentów. Zaczynamy przywiązywać wagę do składników, z których powstają produkty spożywcze, a nasze lody to 50 smaków opartych na bazie naturalnych składników – mówi Małgorzata Osiecka z Mini Melts Polska.
Sieć zaprasza do współpracy zarówno osoby posiadające własny lokal lub powierzchnię w galeriach handlowych oraz tych, którzy dopiero pragną rozwinąć działalność. Właściciel licencji wymaga od swoich partnerów zaangażowania w budowanie własnego biznesu. Kwota inwestycji ogranicza się do zakupu zamrażarki (1,2-1,5 tys. zł), pozostałe urządzenia oraz materiały graficzne i marketingowe partner otrzymuje od sieci.
Idealnym punktem sprzedaży lodów Mini Melts są centra handlowe, kina, zoo, parki wodne, place zabaw, plaże, deptaki i pasaże o wysokim natężeniu ruchu pieszego.
- Proponujemy także dostawę lodów na wesela, bankiety oraz przyjęcia okolicznościowe. Dodatkowo oferujemy możliwość zamawiania lodów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Działając jako duża międzynarodowa firma, pomagamy partnerom w zawieraniu umów z najemcami, w tym z centrami handlowymi – wyjaśnia Małgorzata Osiecka.
Partnerzy Mini Melts biorą udział w szkoleniach w zakresie marketingu, zasad przechowywania i transportu lodów. Marka, która z powodzeniem rozwija sieć sprzedaży w 18 krajach, rozpoczęła działania promocyjne w Polsce.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali