Hot dog na trzech kółkach

Pojazd Ape Piaggio jest niewielkich rozmiarów. Koszt Speedy Car to ok. 28 tys. euro.
Wtorek
05.04.2011
Trójkołowiec, zwany Speedy Car’em, jest alternatywą dla rosnących cen najmu lokalów gastronomicznych.
 

Jeden z największych problemów, z jakim musi borykać się lokal gastronomiczny, to koszty wynajmu placówki. Dlatego twórcy Speedy Hot Dog wymyślili koncept, który te koszty eliminował. Pomysł na biznes to efekt wielu lat doświadczenia w branży gastronomicznej oraz obserwacji szybko rosnących cen najmu lokali.

- Postanowiłem znaleźć sposób na to, abym to ja mógł przyjść do klienta, a nie on do mnie - mówi Giancarlo Scaringella, dyrektor generalny Speedy Hot Dog. - Speedy Hot Dog, to mini restauracja na kółkach, która redukuje do minimum koszty stałe jakie musi ponieść restaurator.

Na rynku istnieje wiele pojazdów przystosowanych do sprzedaży żywności, jednak często ich duże rozmiary generują wysokie koszty eksploatacji, a ich ulokowanie nastręcza wiele trudności. Trójkołowy pojazd Ape Piaggio, zwany Speedy Car'em jest małych rozmiarów, a przewidywany koszt inwestycji to 28 tys. euro. Współpraca w pierwszym roku nie obejmuje opłat licencyjnych.

- W 2011 roku chcielibyśmy wprowadzić do naszego projektu co najmniej dziesięciu franczyzobiorców. Będą mogli oni otrzymać wyłączność na lokalizację w miastach, w których odbywać się będą Mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012- informuje Giancarlo Scaringella.

Speedy Hot Dog oferuje pomoc w procesie tworzenia oraz zarządzania punktem sprzedaży zarówno przy wyborze lokalizacji, jak i w fazie rozkręcania biznesu. Od franczyzobiorców nie jest wymagane doświadczenie w branży gastronomicznej, wobec czego punkt sprzedaży może otworzyć praktycznie każdy. Speedy Hot Dog zastrzega sobie prawo do bycia jedynym dostawcą produktów dla franczyzobiorców.

Firma oferuje trzy modele współpracy: On the road, Indoor oraz Corner. Koncept On the road zakłada sprzedaż przy drogach, na parkingach i w miejscach publicznych. Do tego typu działalności niezbędne są pozwolenia, o które należy ubiegać się w urzędzie gminy. Indoor to sprzedaż hot dogów na lotniskach, dworcach kolejowych czy w centrach handlowych. Z kolei Corner przewiduje umieszczenie pojazdu wewnątrz lub przed istniejącym już punktem sprzedaży, w którym planowane jest zróżnicowanie lub poszerzenie oferty.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022