Alior Bank tworzy Radę Partnerów

Sieć placówek Alior Banku prowadzonych przez partnerów liczy 130 punktów.
Piątek
10.06.2011
Partnerzy będą mogli wpływać na kierunki rozwoju banku poprzez swoich przedstawicieli.
 

Bank zakończył już budowę punktów własnych i teraz stawia wyłącznie na rozwój oddziałów partnerskich. Sieć placówek bankowych prowadzonych przez partnerów liczy 130 punktów, a na otwarcie czeka kilkanaście kolejnych. Alior Bank podejmuje wiele działań mających na celu poprawę współpracy z partnerami. Jednym z nich jest Rada Partnerów, która daje partnerom możliwość zgłaszania sugestii i pomysłów mogących usprawnić współdziałanie.

- Rada Partnerów, to pierwszy przypadek, kiedy bank z własnej inicjatywy wychodzi do swoich franczyzobiorców i umożliwia im nie tylko wyrażanie swoich opinii o działaniu w sieci, ale daje im realny wpływ na to, w jakim kierunku ta sieć będzie zmierzać - wyjaśnia Marcin Tauber, dyrektor rozwoju sieci w Departamencie Sieci Zewnętrznych. - Pierwsze spotkania z przedstawicielami regionalnymi już się odbyły – dodaje.

Przyszły partner Alior Banku musi zainwestować w swoją placówkę 20-25 tys. zł, oczywiście do tego dochodzą jeszcze koszty remontu lub adaptacji lokalu. Bank nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej.

Partner Alior Banku może natomiast liczyć na zwrot wydatków poniesionych na marketing lokalny do 3 tys. zł na rok. Ma on również zapewniony tzw. pakiet startowy dla nowej placówki, obejmujący wizualizację i materiały marketingowe. Franczyzobiorca sam szuka najlepszej lokalizacji pod swój bank, bo to on najlepiej zna lokalny rynek. Standardowa powierzchnia placówki waha się między 35 m2 a 45 m2. Placówki partnerskie nie powstają w miejscowościach, w których działają już oddziały własne banku.

(mak)


Magdalena Krocz