Klientki z Facebooka
Miss Trendy rozwija swoją działalność w obszarze komunikacji w Internecie i social media (portale społecznościowe tj. Facebook, Nasza Klasa). Powstała nowa odsłona strony internetowej w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), która zawiera zdjęcia najnowszych kolekcji oraz informacje o firmie i franczyzie.
- Konkursy „Stylistka Miss Trendy” oraz „Nagrody za stylizacje” cieszą się dużą popularnością naszych klientek. W ostatnim wzięło udział ponad dwa tysiące osób - mówi właścicielka sieci, Agnieszka Rosoch.
Sieć sklepów odzieżowych Miss Trendy liczy w Polsce blisko 30 punktów. W 2011 roku otworzono 14 nowych sklepów m.in. w Gryficach, Kaliszu, Pile, Zamościu, Złotowie i Warszawie. Z mapy sieci zniknęły najsłabsze placówki, które nie poradziły sobie na lokalnym rynku.
Zmieniające się tendencje rynkowe sprawiły, że coraz więcej punktów otwieranych jest w galeriach handlowych. Ten trend widoczny jest także w przypadku Miss Trendy. Spośród 14 otwartych w tym roku sklepów, 8 mieści się w popularnych centrach handlowych.
Kwota inwestycji we własny sklep Miss Trendy to 30 tys. zł netto, które trzeba wydać na wyposażenie sklepu (meble, system komputerowy ze sprzętem, wieszaki, materiały marketingowe. Sklepy są wielkości 40-100 m2, mieszczą się w centrach handlowych, galeriach przy marketach spożywczych lub w ciągach pieszych przy ulicach miast. Franczyzobiorca może sam zaproponować lokalizację, która poddawana jest akceptacji centrali.
- Z myślą o kolejnych franczyzobiorcach zminimalizowaliśmy koszty uruchomienia nowej placówki, decydując się na funkcjonowanie w modelu franczyzy depozytowej, czyli takiej, gdzie każdy biorca licencji płaci hurtownikowi za towar dopiero gdy go sprzeda - mówi Agnieszka Rosoch.
Oferta produktowa Miss Trendy skierowana jest głównie do młodych kobiet, w wieku 15–35 lat, które mają do wyboru trzy różne linie produktowe: street - idealna na wyjście do pracy lub szkoły, glamour - ubrania, i dodatki na specjalne okazje np. wieczorne wyjścia oraz fitness - propozycja dla aktywnych, uprawiających sport kobiet.
(lp)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...