Pizza z Facebooka

PizzaPortal.pl przeprowadził badanie dotyczące zwyczajów Polaków związanych z zamawianiem pizzy. Serwis internetowy przepytał 950 restauracji ze 100 miast. Okazało się, że co trzecie zamówienie realizowane jest w weekend i składa się najczęściej z dwóch pizz. Ponad połowie klientów najbardziej smakuje sos czosnkowy (56 proc.), na drugim miejscu jest sos pomidorowy (17 proc.). Właściciele pizzerii zarabiają najwięcej między 15 a 20, kiedy spływa najwięcej zamówień – prawie 60 proc. PizzaPortal.pl umożliwia zamawianie jedzenia na Facebooku oraz przez aplikacje na iPhonie i iPadzie. Złożone przez portal zamówienie jest przesyłane bezpośrednio do restauracji. Pizzeria potwierdza je, podając klientowi czas oczekiwania na dostawę, który pokazuje się na stronie portalu w ciągu paru sekund.
Od kilku lat rośnie liczba zamówień składanych przez internet. Na stronach www sieci pizzerii do niedawna można było znaleźć co najwyżej menu oraz numer telefonu najbliższej restauracji.
- Obecnie internet stanowi ok. 20 proc. realizowanych przez nas zamówień. Jestem pewna, że ten trend będzie rósł. Trwają prace nad uruchomieniem płatności on-line – mówi Iwona Olbryś, która od trzech miesięcy jest dyrektorem generalnym hiszpańskiej sieci w Polsce.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali