W związku z tym, że punkty Yogen Früz są otwierane głównie w centrach handlowych franczyzobiorcy nie powinni obawiać się sezonowości
Czwartek
13.09.2012
Yogen Früz wkrótce otworzy swój drugi punkt franczyzowy. Mrożone jogurty polubiły głównie kobiety.
 

Wiele wskazuje na to, że już niebawem rozwój sieci punktów z mrożonymi jogurtami może ruszyć na dobre. Rozpoczęte przed rokiem przygotowania do ekspansji nad Wisłą to już trzecia próba podboju polskiego rynku. Tym razem masterfranczyzobiorca marki, firma Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska, postawiła na systematyczne pozyskiwanie kolejnych partnerów. Na początku lipca lokal Yogen Früz pojawił się w Sopocie, a na przełomie września i października sieć powiększy się o placówkę franczyzową w Galerii Kociewskiej w Tczewie.

- Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z kandydatem ze stolicy na temat uruchomienia punktu w okolicach Warszawy. Jest szansa, że powstanie on przełomie listopada i grudnia – mówi Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz w Polsce.

Choć mrożone jogurty to potrawa wciąż dość nowa jak na przyzwyczajenia polskiego konsumenta, operator Yogen Früz wierzy, że nawyki można zmienić.
- Yogen Früz pozycjonuje się jako zdrowa przekąska. Naszą grupę docelową stanowią głównie kobiety (70 proc.) w wieku 18-45 lat, świadome swojego stanu zdrowia i dbające o zdrową dietę. Ze względu na rosnące zainteresowanie wartością odżywczą i składem produktów spożywczych wśród konsumentów, w każdym z punktów znajdują się informacje o kaloryczności i właściwościach zdrowotnych jogurtów Yogen Früz – podkreśla Anita Gagoś.

Być może Yogen Früz trafił w odpowiedni moment, bo na polski rynek wchodzi coraz więcej „egzotycznych” konceptów. Jak choćby sieci oferujące bubble tea, koktajle herbaciane z dodatkiem jogurtu, mleka i rozmaitych smaków owocowych. Z pewnością poszerzą one świadomość klientów w Polsce. Czy zaostrzy się rywalizacja między firmami? Przedstawiciele Yogen Früz wątpią.

- Buble Tea z pewnością jest ciekawym konceptem, ale raczej nie widzimy zagrożenia, mając na uwadze naszą grupę docelową – mówi Anita Gagoś.

W październiku koncept Yogen Früz zagości na Targach Franczyza 2012.
- Jest to nasze pierwsze uczestnictwo w targach organizowanych przez PROFIT system. Mamy nadzieję, że dopisze frekwencja gości odwiedzających targi i zainteresowanych systemami franczyzowymi. Oczywiście oczekujemy ciekawych kontaktów, które będą ostatecznie sfinalizowane podpisaniem umów franczyzowych – dodaje Gagoś.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022