Klub muzyczny w promocji

Koncept Carpe Diem jest adresowany do ludzi młodych – studentów i absolwentów uczelni.
Poniedziałek
01.10.2012
Właściciel klubów Carpe Diem chce otworzyć więcej lokali. Dlatego obniżył kwotę inwestycji w biznes.
 

Do tej pory minimalne wymagania finansowe wobec potencjalnych partnerów Carpe Diem sięgały 150 tys. zł. Dyrektor handlowy sieci, Andrzej Gęsiarz, nie jest jednak zadowolony z tempa, w jakim przybywa nowych placówek. Postanowił więc obniżyć kwotę inwestycji, by zachęcić nowych przedsiębiorców do współpracy.

- Chcemy obniżyć wymagania inwestycyjne, umożliwiając leasing części wyposażenia klubów – mówi Gęsiarz.

Niższa kwota inwestycji nie oznacza jednak, że ograniczeniu ulegnie również dotychczasowy format lokali. Kluby będą nadal lokalizowane w centrach miast, w obiektach o powierzchni przynajmniej 80 m2. Część ich wyposażenia będzie jednak finansowana przez franczyzodawcę.

- Koncept Carpe Diem jest adresowany do ludzi młodych – studentów i absolwentów uczelni. Najchętniej więc widzielibyśmy w roli franczyzobiorców osoby, które rozumieją naszą grupę docelową. Idealny wiek dla naszego biorcy mieści się pomiędzy trzydziestym a czterdziestym rokiem życia. Stąd też decyzja o obniżeniu wymagań kapitałowych na wejściu. Chodzi o to, by nasza franczyza była w zasięgu ręki nawet młodszych przedsiębiorców – wyjaśnia Andrzej Gęsiarz.

Obecnie w sieci Carpe Diem działa siedem klubów. Wszystkie placówki właściciel otworzył samodzielnie, a później przekazał w zarządzanie partnerom w formie agencyjnej. Franczyzobiorcy, którzy zechcą budować własny klub „od zera” powinni liczyć się z opłatami licencyjnymi i marketingowymi w wysokości odpowiednio 2,5 tys. i 1 tys. zł.

- Warto jednak wspomnieć, że mamy podpisane korzystne umowy z wieloma dużymi dostawcami napojów i papierosów, w tym m.in. z marką Carlsberg. Dzięki tym porozumieniom otrzymujemy gratyfikacje finansowe za każdą placówkę, która zrealizuje sprzedaż na określonym poziomie. Z naszych obserwacji wynika, że roczny przychód z tego tytułu z lekką nawiązką kompensuje koszt opłat franczyzowych – zaznacza Gęsiarz.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022