Sieci należące do Eurocashu (oprócz abc m.in. Groszek i Delikatesy Centrum) rozwijają się w modelu tzw. miękkiej franczyzy. Jej istotą jest elastyczny sposób kształtowania współpracy pomiędzy dawcą i biorcą licencji.
Środa
10.10.2012
Po 13 latach działalności sieć abc otwiera jubileuszowy sklep. Rabaty w hurtowniach Eurocashu kuszą coraz więcej przedsiębiorców.
 

Eurocash kontynuuje batalię w obronie tradycyjnych sklepów spożywczych. Jego flagowy okręt – abc – ma już 5 tys. sklepów i jest największą siecią w Polsce.
- Wszystko co robimy ma się przyczynić do wzmocnienia sklepów i podniesienia ich rentowności. Jako Grupa Eurocash wiemy, że nasza przyszłość zależy właśnie od przyszłości sklepów „po sąsiedzku” – mówi Łukasz Chady, kierownik sieci abc.

- Oferujemy naszym partnerom szeroki wachlarz usług i rozwiązań, pozostawiając decyzję dotyczącą korzystania z nich właścicielowi sklepu – tłumaczy Łukasz Chady. – Wynika to z przekonania, że właściciel sklepu najlepiej zna swoje otoczenie konkurencyjne i żadna centrala jakiejkolwiek sieci nigdy nie będzie znała lokalnego rynku tak dobrze, jak funkcjonujący w tym otoczeniu przedsiębiorca. Dlatego w naszej sieci nic nie narzucamy.

Grupa Eurocash w ramach sieci abc oferuje swoim partnerom wsparcie marketingowe, organizacyjne i szkoleniowe. Uczestnictwo w sieci wiąże się z comiesięczną opłatą marketingową w wysokości 200 zł, nie jest natomiast związane z żadnymi kosztami wstępnymi, opłatami za licencje, czy dostosowaniem sklepu do standardów sieci. W ramach oferty franczyzobiorcy otrzymują m.in. wizualizację zewnętrzną sklepu, dystrybucję gazetki reklamowej, plakaty promocyjne, szkolenia, czy udział w spotkaniach integracyjnych. Sklepy abc uzyskują ponadto rabaty w hurtowniach Eurocash Cash&Carry oraz mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym.

- Małe sklepy tradycyjne muszą ciągle rozwijać swoją ofertę – być czymś więcej niż tylko sklepem spożywczym. Mieć to wszystko, czego nie ma konkurencja. Sieć Sklepów abc dostarcza gotowe rozwiązania, które umożliwiają zdobycie wyraźniej przewagi konkurencyjnej, nawet nad poważnymi konkurentami – komentuje Łukasz Chady.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022