Franczyza z siódmej ulicy

Restauracja powinna znajdować się przy ruchliwej ulicy, na osiedlu mieszkaniowym lub w centrum handlowym, bo to zapewni jej stały dopływ klientów.
Piątek
23.11.2012
Amerykańska kuchnia wkracza do stolicy. W grudniu pojawi się pierwsza franczyzowa restauracja 7th Street.
 

Bary z kuchnią amerykańską powoli zadomowiły się nad Wisłą. Nie brakuje również chętnych do rozwijania konceptów tego typu we franczyzie - za przykład może posłużyć restauracja 7th Street, pod której logo niebawem powstanie pierwszy franczyzowy punkt.

- Nowa restauracja zostanie otwarta w połowie grudnia w pobliżu centrum handlowego Promenada. Na pierwszy kwartał przyszłego roku mamy zaplanowane jeszcze trzy otwarcia. Jednocześnie prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi franczyzobiorcami, co może zaowocować kolejnymi otwarciami. W ciągu całego przyszłego roku chcielibyśmy otworzyć 13-15 restauracji – zapowiada Łukasz Błażejewski, właściciel sieci 7th Street. - Wraz z nowymi otwarciami postanowiliśmy również odświeżyć wygląd naszej strony internetowej, która teraz jeszcze lepiej oddaje klimat restauracji 7th Street.

Osoby, które chcą rozpocząć współpracę z 7th Street mogą otworzyć pełnowymiarową restaurację z obsługą kelnerską i rozszerzonym menu, albo bar, czyli samoobsługowy lokal z posiłkami serwowanymi w jednorazowych opakowaniach. Na przygotowanie restauracji trzeba przeznaczyć co najmniej 80 tys. zł, należy jednak pamiętać, że kwota inwestycji zależy przede wszystkim od stanu lokalu. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł, co miesiąc franczyzobiorca musi płacić 2,5 tys. zł za funkcjonowanie w sieci oraz 0,5 tys. zł na fundusz marketingowy.

Lokal, w którym będzie działać 7th Street, powinien mieć co najmniej 60 m2, chociaż preferowane są powierzchnie przekraczające 100 m2. Restauracja powinna znajdować się przy ruchliwej ulicy, na osiedlu mieszkaniowym lub w centrum handlowym. Franczyzobiorca nie musi mieć doświadczenia w gastronomii. 7th Street zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, ekspres do kawy, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą.

(mak)


Magdalena Krocz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa