Franczyza bliska ciału

Bielizna marek z portfolio A&P Brands była prezentowana w programie Top Model, nosiły ją także kandydatki do tytułu najpiękniejszej podczas wyborów Miss Polski 2012.
Poniedziałek
10.12.2012
Mijający rok A&P Brands może zaliczyć do udanych. Oferta sklepów franczyzowych firmy wzbogaciła się o nowe marki.
 

Firma A&P Brands zajmuje się dystrybucją luksusowych marek bieliźniarskich takich jak DKNY, Hanky Panky i Elle Macpherson. Bieliznę znanych projektantów możemy znaleźć w czterech butikach franczyzowych oraz ponad 30 salonach multibrandowych. Ostatnie otwarcie miało miejsce w październiku w Warszawie przy ul. Mysiej.

Rozwój sieci sprzedaży to jeden z priorytetów firmy, drugim jest powiększenie listy sprzedawanych marek oraz promocja, która pozwoli dotrzeć z ofertą do szerszej grupy klientów.

- Staramy się systematycznie poszerzać ofertę dostępnych marek. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę z kolejnymi domami mody, co zaowocowało pojawieniem się w naszych salonach kolekcji znanych już na świecie projektantów: Melissa Odabash, Babajaan i M Michael Kors – wylicza Agata Krysiak, właścicielka A&P Brands.

Salony z markami A&P Brands najczęściej znajdują się w centrach handlowych lub przy głównych ulicach miast. Sklepy mają od 30 do 100 m2, ale optymalna jest powierzchnia ok. 50 m2. Na zatowarowanie salonu o powierzchni ok. 50 m2 trzeba przeznaczyć ok. 70 tys. zł. Koszty umeblowania takiego sklepu trzeba wydać dodatkowe 1,5 – 2 tys. zł/m2. Rozpoczęcie współpracy z A&P Brands nie wiąże się z żadnymi opłatami. Franczyzobiorca może liczyć na zwrot w towarze 10 proc. nakładów poniesionych na aranżację butiku. Otrzymuje on również wsparcie marketingowe i reklamowe.

- Mamy za sobą udział w Targach w Poznaniu i Kielcach. Pokazy mody w Warszawie, Krakowie, Kaliszu i Gdyni. Nasza bielizna była również w programie Top Model, nosiły ją kandydatki do tytułu najpiękniejszej podczas wyborów Miss Polski 2012. Nieustannie wpieramy partnerów akcjami marketingowymi. Obecnie szykujemy się do ogromnego pokazu, który odbędzie się 12 lutego 2013, gdzie będziemy prezentować kolekcję Jesień/Zima 2013 Elle Macpherson Intimates oraz Stella McCartney Lingerie - zapowiada Agata Krysiak.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022