Sfinks i Eurocash łączą siły

Umowa pomiędzy Eurocashem i Sfinksem wejdzie w życie najpóźniej 1 stycznia 2013 roku. Ma obowiązywać do 2015 roku, a na jej mocy spółka kierowana przez Luisa Amarala ma dostarczyć restauracjom spod znaku Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło produkty o wartości 98 mln zł.
Eurocash będzie dostarczać produkty do wszystkich punktów sieci Sfinks Polska, w tym również punktów franczyzowych. Jak dowiedział się portal Franchising.pl, umowa nie obejmuje jednak na razie dostaw napojów. Zarząd Sfinksa zapowiada, że zmiany ułatwią pracę franczyzobiorcom.
- Współpraca z nowym partnerem będzie istotnym ułatwieniem dla franczyzobiorców, ponieważ większa liczba produktów dostarczana będzie przez jednego dostawcę, który będzie odpowiadał za ich zakup, transport i sprzedaż do restauracji – tłumaczy Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska. - Będzie to istotna zmiana w stosunku do dotychczasowego systemu zaopatrzenia, która pozwoli m.in. na oszczędność czasu i w dużej mierze odciążenie franczyzobiorców od kwestii dostaw. Zapewniam też, że wszystkie zmiany, które wprowadzamy, mają na celu zwiększenie efektywności kosztowej i organizacyjnej w naszych sieciach i tak też jest w tym przypadku.
Usługa świadczona przez Eurocash będzie obejmować zakup, transport oraz sprzedaż towarów do restauracji sieci zarządzanych przez Sfinks Polska. Obejmie ona również dystrybucję towarów od wskazanych przez Sfinksa dostawców, z którymi spółka ma odrębne umowy, a także produktów wytwarzanych na podstawie własnych, niejawnych receptur spółki.
- Sieć restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska będzie jednym z naszych największych klientów w obszarze HoReCa, który rozwijamy szczególnie intensywnie od momentu przejęcia spółki Pol-Cater w 2010 roku - podkreśla Krzysztof Steć, dyrektor generalny Eurocash Gastronomia.
Niewykluczone, że współpraca ze Sfinksem to dopiero jednym z pierwszych kroków Eurocashu w procesie ekspansji na rynku gastronomicznym.
- Podpisanie umowy ze Sfinksem wpisuje się w strategię Eurocash Gastronomia, zgodnie z którą chcemy być partnerem dla sieci gastronomicznych. Obecnie obsługujemy już wiodące sieci i zamierzamy dalej rozwijać się także i w tym segmencie rynku - mówi Jan Domański, rzecznik prasowy Eurocash.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali