Wrzątek wspiera mrożonki

Debiut Loveyo miał miejsce w czerwcu 2011 roku w Galerii Krakowskiej. Kolejne lokale otwarto również na południu Polski: we Wrocławiu, Kielcach i Rzeszowie. Tylko dolnośląski bar zarządzany jest przez franczyzobiorcę.
- Pierwsza wyspa z mrożonymi jogurtami, kawą oraz sokami ze świeżych owoców pozwoliła na dopracowanie oferty. Punkt w Krakowie posłużył nam jako lokal wzorcowy, dzięki któremu poznaliśmy preferencje klientów. Lokalizacje w centrach handlowych są najbezpieczniejsze z punktu widzenia tego biznesu, bo pozwalają złagodzić efekt sezonowości – argumentuje Marcin Piwowarczyk, menedżer marki Loveyo.
Właściciel licencji wymaga od swoich partnerów pełnego zaangażowania w biznes. Inwestycja w bra Loveyo wynosi 120 tys. zł. Licencja kosztuje natomiast 10 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia regularne dostawy surowców, pomoc w analizie wyników finansowych i identyfikacji obszarów do poprawy. Firma zajmuje się także negocjacją warunków umowy najmu pod lokal dla swoich franczyzobiorców.
- Obserwuję, że Polacy coraz częściej liczą kalorię spożywanych dań. Dotyczy to zarówno fast foodów jak i lodziarni. Naturalna żywność zyskuje sympatię klientów, dlatego rośnie liczba nowych konceptów gastronomicznych nastawionych na serwowanie zdrowych posiłków – zauważa Marcin Piwowarczyk.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU










































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali