Kolejna placówka Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar zostanie wkrótce otwarta w Bytomiu. W przygotowaniu są kolejne bary w Warszawie, a także Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie i innych miastach - mówi Aleksandra Urbańska, menedżer ds. franczyzy sieci Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar.
Poniedziałek
14.01.2013
Nawet globalne sieci fast food wprowadzają do oferty zdrowe produkty, które Polacy kupują coraz chętniej - mówi Aleksandra Urbańska, Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar.
 

Styczeń to czas noworocznych postanowień – często również tych dotyczących zrzucenia zbędnych kilogramów i zmiany trybu życia na zdrowszy. Czy odbija się to na sprzedaży w punktach Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar?
Ruch w naszych barach zwiększa się już w okresie przedświątecznym, ponieważ wśród klientów odwiedzających wówczas centra handlowe jest coraz więcej osób, które nawet w tym gorączkowym okresie nie zapominają o zdrowym odżywianiu. Poza tym nasze produkty - sałatki, panini, tortille i cenione od lat naturalne koktajle nie tylko doskonale wpływają na stan zdrowia, ale są przede wszystkim smaczne. Faktem jest jednak, że noworoczne postanowienia wyraźnie wpływają na wzrost sprzedaży w naszych barach. Jest to moment, w którym staramy się zmienić styl życia na lepszy, bardziej świadomy i zdrowszy, lub po prostu pragniemy schudnąć po świątecznym obżarstwie.

Czy Polacy wykazują rosnącą świadomość w zakresie zdrowego żywienia? W foodcourtach często obserwuje się sytuację, w której do fast-foodowych marek ustawiają się kolejki, a w pozostałe punkty raczej nie narzekają na nadmiar klientów. Czy to się z czasem zmieni?
Tendencja jest bardzo wyraźna, co dostrzegają także fast-foodowi potentaci wprowadzając do swojego menu coraz więcej zdrowych produktów i starając się zmieniać swój wizerunek na bardziej prozdrowotny. Rzeczywiście największe kolejki są przed punktami wielkich międzynarodowych firm, ale jako nowa marka w tym towarzystwie absolutnie nie mamy powodów do narzekań. Podstawą naszego sukcesu jest lojalność klientów, którzy już po pierwszej wizycie w naszym barze przekonują się do walorów smakowych i efektów zdrowotnych produktów Dr Bardadyn i wracają, a także propagują naszą propozycję zdrowego stylu życia w swoim otoczeniu. Sprzyja temu jej kompleksowość. Poza dostępnymi na miejscu świeżymi sałatkami, kanapkami i koktajlami w naszych barach można zamawiać dostawy gotowych diet do domu lub biura, które od kilku lat są przez nas realizowane w usłudze cateringu dietetycznego w największych miastach kraju. W barach można uzyskać informacje o organizowanych przez nas wczasach odchudzających i profesjonalnych jadłospisach, które umożliwiają kontynuację wybranej diety, na przykład odchudzającej, w domu. Oferujemy materiały edukacyjne na temat zdrowego odżywiania w postaci ulotek i interesujących prezentacji na zainstalowanych w naszych barach ekranach. Dostępne są także w sprzedaży bestsellerowe książki Dr Marka Bardadyna, na których opiera się cała nasza oferta.

Marka Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar to nie tylko biznes, ale i określony styl życia. Czy w związku z tym zwracacie uwagę, czy franczyzobiorcy mają podobne poglądy na kwestie związane ze sposobem odżywiania? Czym charakteryzuje się wymarzony franczyzobiorca marki?
Formalnie nie stawiamy takiego wymogu, ale dotychczas tak się składa, że wszyscy nasi franczyzobiorcy mogą być reklamą swoich barów. Jedni dzięki temu, że widać iż od dawna dbają o własną sylwetkę i zdrowie, inni bo dzięki spotkaniu z nami postanowili zmienić swój styl życia na zdrowszy i obecnie mogą już pochwalić się przed swoimi klientami efektami stosowania naszej diety i produktów. Nasz wymarzony franczyzobiorca to właśnie osoba, której cele biznesowe łączą się z zainteresowaniami i chęcią propagowania zdrowego stylu życia.

Pod koniec ubiegłego roku Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar powiększył sieć o dwa bary i liczy ich obecnie cztery. Ile otwarć planowanych jest w 2013 roku i gdzie można się ich spodziewać?
Kolejny lokal zostanie wkrótce otwarty w Bytomiu. W przygotowaniu są kolejne: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie. Bardzo poważnie podchodzimy do każdego kolejnego otwarcia starając się zapewnić najwyższe standardy jakości, dlatego nie spieszymy się zbytnio i jeśli w 2013 roku otworzymy w Polsce pięć lokali, to będziemy zadowoleni. Mamy też konkretne plany rozwoju sieci w innych krajach gdzie metoda Dr Bardadyna jest najbardziej popularna, ale ze szczegółami na ten temat zaczekajmy do czasu uruchomienia pierwszego zagranicznego punktu Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar.

Rozmawiał (gum)


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022