Zabawa przy kawie

Cafe Bajarka to połączenie księgarni, sali zabaw dla dzieci oraz klubokawiarni, w której rodzice mogą nie tylko przyprowadzić dzieci na zajęcia i wypić kawę, ale mogą też sami uczestniczyć w warsztatach np. rękodzieła. Na razie Cafe Bajarka to cztery punkty – dwa własne działają w Toruniu, a dwa kolejne prowadzą franczyzobiorcy w Krakowie i w Poznaniu.
- Pierwsza Cafe Bajarka dla dzieci i rodziców powstała trzy lata temu, ale nasza firma działa na rynku już od dziesięciu lat. Wcześniej skupialiśmy się jednak wyłącznie na wydawaniu i sprzedaży książek – mówi Tomasz Stuczyński, współwłaściciel firmy Elementaria zajmującej się rozwojem sieci Cafe Bajarka. - Pracujemy nad dalszym rozwojem oferty warsztatów i zajęć skierowanych zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Zamierzamy również wprowadzić linię produktów sygnowanych naszą marką. Znajdą się tam pluszaki, lalki, ozdoby i ubranka dla dzieci.
Lokale Cafe Bajarka mają 120-160 m2 i znajdują się przeważnie blisko centrum miasta. Priorytetem jest dogodny dojazd oraz parking. Na przygotowanie lokalu trzeba przeznaczyć ok. 1 tys. zł/m2. Opłata miesięczna wynosi 1 tys. zł, a inwestycja zwraca się po 2-3 latach.
Franczyzodawca oferuje wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Na początek wdrażany jest Pakiet Startowy, który pomaga franczyzobiorcy wybrać najlepszą lokalizację, dopasować wystrój do standardów sieci oraz wybrać usługi, które najlepiej sprawdzą się w danym mieście. Program Codzienne Wsparcie, jak sama nazwa wskazuje obejmuje pomoc w rozwiązywaniu problemów pojawiających się już w trakcie funkcjonowania biznesu. Partnerzy uczestniczą również w programie Wydarzenia Specjalne, który polega na promocji kawiarni prowadzonych przez partnerów. Pomaga to także budować wizerunek marki.
– W pewnym momencie na rynku zaczęło pojawiać się wiele sal zabaw dla dzieci z częścią kawiarnianą dla rodziców, ale można odnieść wrażenie, że większość z nich była nastawiona wyłącznie na zysk. Oferowały one podobną rozrywkę dla dzieci, przy czym nie zawsze były w stanie zapewnić rodzicom atrakcyjną formę spędzania czasu. Obecnie widać wyraźnie, że taka strategia zbiera swoje żniwo i wiele punktów znika z rynku – wyjaśnia Tomasz Stuczyński. - W Cafe Bajarka dbamy o dobrą atmosferę, dzięki której w naszych kawiarniach dobrze czują się zarówno dzieci, jak i rodzice. Bardzo ważną rolę odgrywają: wykończenie lokalu, warsztaty, wysoka jakość obsługi i staranny dobór produktów. Żeby odnieść sukces na rynku trzeba mieć jak najbardziej urozmaiconą ofertę.
(mak)

ZOBACZ W KATALOGU














































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali