Zimne zaopatrzenie

W 2012 roku na współpracę z Mimi Melts zdecydowało się 60 partnerów, którzy prowadzili sprzedaż bezpośrednio ze stoisk. W tym roku planowana jest podobna liczba stoisk sezonowych. W przeciwieństwie do innych konceptów gastronomicznych przedsiębiorcy podpisują kilkumiesięczną umowę z firmą. Czasami umowa nie jest potrzebna, ponieważ właściciele biznesu po prostu zaopatrują się bezpośrednio w hurtowni Mini Melts.
- Zamówienie jest realizowane w 24 godziny. Nasze lody w kształcie drobnych kuleczek dostarczane są przez kurierów w specjalnych zamrażarkach. Po zimowej przerwie odnawiamy kontakt z przedsiębiorcami, z którymi współpracowaliśmy w minionym roku. Kontaktują się z nami także nowe osoby. Dziennie mamy 2-3 zgłoszenia, jednak już w marcu i kwietniu spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania – prognozuje Piotr Zawadzki, prezes zarządu Mini Melts Polska.
Sezon na lody ruszy jak zwykle na początku maja i potrwa do przełomu sierpnia i września. Sprzedaż ze stoisk najlepiej sprawdza się na miejskich deptakach, w parkach, zoo oraz na imprezach organizowanych pod gołym niebem. Zadaniem przedsiębiorców jest znalezienie najlepszej lokalizacji oraz wynegocjowanie korzystnej opłaty za możliwość postawienia stoiska. – W tym celu warto wykorzystać własne kontakty – dodaje Piotr Zawadzki.
Mini Melts sprzedaje swoje produkty także na imprezy okolicznościowe, takie jak wesela, eventy, bankiety. W tym roku firma rozpoczęła rozmowy z sieciami handlowymi na temat dostawy lodów do sklepów. – W zeszłym roku było to jeszcze niemożliwe, ponieważ technologia produkcji zakładała przechowywanie lodów w temperaturze minus 35 stopni. Niestety nie wszystkie urządzenia chłodnicze osiągały taką temperaturę. W tym roku zmieniliśmy technologię produkcji, dzięki czemu lody mogą znajdować się w zamrażarkach utrzymujących temperaturę minus 15-20 stopni. Nasi klienci to nie tylko sieciowi odbiorcy, ale również indywidualne sklepy i hurtownie – mówi Piotr Zawadzki.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU










































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali