Opłata miesięczna za funkcjonowanie w sieci Yogoland wynosi 1,5 tys. zł.
Czwartek
21.03.2013
Franczyzobiorcy Yogoland po przejściu szkolenia w pilotażowej placówce w Poznaniu, mogą otworzyć własne stoisko.
 

Marka Yogoland to połączenie koreańskiego patentu i amerykańskiej technologii. Z początku, sieć sprzedaży uruchomiono właśnie w kraju azjatyckiego tygrysa i dziś liczy ona tam ponad tysiąc punktów. Dwa razy mniej barów z jogurtami funkcjonuje w USA, gdzie marka również jest obecna. Moda na mrożone desery dotarła też do Europy, a wraz z nią Yogoland.

- Oprócz lokali w Polsce, będziemy otwierać placówki także w Belgii, Anglii, Irlandii i Niemczech. Do rozwoju sieci za granicą również wykorzystamy franczyzę - mówi Paweł Zieleziński, dyrektor ds. rozwoju sieci - Obecnie finalizujemy umowę masterfranczyzową na prowadzenie punktów sprzedaży na terenie Rosji.

W Polsce placówki Yogoland działają m.in. w Poznaniu, Ostrowie Wielkopolskim, Bydgoszczy oraz od niedawna także Łodzi. Nowo otwartą placówkę prowadzi franczyzobiorca sieci, który odbył szkolenie w poznańskim lokalu. W miesiącach kwiecień i maj następne Yogoland-y startują w Toruniu, Koszalinie, Pile oraz kolejny w Poznaniu. Sieć chce zaistnieć także w Warszawie, Wrocławiu, Lublinie i Gdańsku. Łącznie do końca roku ma funkcjonować 18 punktów. Firma nawiązała współpracę z Inter Ikea, dzięki czemu lokale Yogoland powstaną przy wszystkich galeriach, którymi zarządza spółka.

- Lokal w Poznaniu, oprócz działalności komercyjnej, służy jako lokal szkoleniowo-pokazowy. Zadaniem tej lokalizacji jest także testowanie wyszukanych smaków mrożonych jogurtów – dodaje Paweł Zieliński. - Ostatnią nowością w naszych barach są mrożone desery z egzotycznym owocem - taro. Już wkrótce chcemy, jako pierwsi w Europie, wprowadzić do sprzedaży jogurty o smaku piwa korzennego.

Franczyzobiorca zainteresowany współpracą z Yogoland powinien dysponować wyspą o powierzchni 15-20 m2 lub lokalem liczącym 30-40 m2. Musi także uiścić opłatę wstępną w wysokości 25 tys. zł oraz mieć kapitał na adaptację placówki. Szacunkowy koszt przystosowania jednego metra kwadratowego to 5 tys.zł. Opłata za udzielenie licencji obejmuje koszt wykonania kompletnego projektu lokalu i szkolenie. Maszyny do jogurtu franczyzodawca oferuje w cenie fabrycznej oraz pomaga uzyskać leasing na ich zakup.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa